Wil je nou beweren dat je moeder dood is?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lijken neuken? Helemaal zoals ik je had verwacht, heel stijlvol, voor een islamietje
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Er is geen islamitische overheersing. Die conclusie trek jij omdat V&D de moslims een prettig suikerfeest toewenst. Flikker zelf op met je hysterisch gejank. Ik wil evenmin dat het land gedomineerd gaat worden door Henk & Ingrid tokkies die op een idioot stemmen als Geert Wilders.
Leuke Trolquote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Boeien, Islam heeft een plaats binnen Nederland en die plaats zal alleen maar groter worden.
Als het je niet bevalt rot je maar op
Jij bent niet slim aangezien je niet correct kan spellen. En ik vind de Piratenpartij niet goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Artikel 50quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De enige goede partij die Nederland heeft is de piratenpartij.
Dat vind ik.
Dat vind Pulzzar.
Dat vind een slim persoon.
Haha nu gaan ontkennen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij bent niet slim aangezien je niet correct kan spellen. En ik vind de Piratenpartij niet goed.
Ik snap geen reet van wat jij hiermee bedoelt SUHWA!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:11 schreef Dixon het volgende:
[..]
Artikel 50
PVV ( Niet hun aanhangers)
Piratenpartij
Eerste en Laatse zijn wel verspilde stemmen.
Je bent vaak enorm agressief, Maar ik ben het dit keer gewoon met je eens Pharkusjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jammer ik had gehoopt dat we wel op het punt stonden om alle religie in de prullenbak te donderen.
Kahba Zemel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van wat jij hiermee bedoelt SUHWA!
moge de IDF in hel branden is een eisquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef Dixon het volgende:
[..]
Nou... Pics van IDF chicks zijn toch wel een eis.
in de*quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
moge de IDF in hel branden is een eis
Go home, You are drunk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de hel is zo iets groots daar hoef jee geen lidwoord voor te oden je weet toch
Ho, Ho, Is het al Maandag ? Zit je nu al in de bioscoop? Why so agressive?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op met me te quoten domme imbeciel
vrienden danquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:19 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ho, Ho, Is het al Maandag ? Zit je nu al in de bioscoop? Why so agressive?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |