quote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Slaap_Zak is volgens mij 14 en is aan het puberen. Jammer voor hem dat PUB niet meer open is.
Damn wat een kleutersquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Drie woorden die ik niet in mijn mond heb gehad... dus lul niet zo achterlijk...
Laten we het over Allah hebben, je weet wel die mongoloïde ontwerper
dat kan je aan de tt al zienquote:
Ja is ook zo eigenlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan je aan de tt al zien
echt hier op fok over zoiets te proberen te discussiëren is als een woongroep voor mensen met down koude fusie proberen op te lossen
Het lijkt er serieus steeds meer en meer op en dat vind ik best een ernstige zaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan je aan de tt al zien
echt hier op fok over zoiets te proberen te discussiëren is als een woongroep voor mensen met down koude fusie proberen op te lossen
KLB kan misantropie veroorzakenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het lijkt er serieus steeds meer en meer op en dat vind ik best een ernstige zaak.
Aangezien er volgens mij toch best veel studenten hier zitten en als men hier zo hoor praten over het opleidingsniveau en ik breng dit een klein beetje naar beneden om de overdrijvingen tegen tegaan, dan zou dat toch uiteindelijk uitkomen op boven zwakstroomniveau...
Maar het niveau van velen is echt ver daaronder....
En niet omdat ze een mening hebben die mogelijk af zou kunnen wijken van de mijne, nee, omdat de logica bij het beredeneren echt volledig niveautje kleuter van 4 is. Maar dan de haatdragende variant.
Tsja... ik zit al een behoorlijke tijd op FOK! en toch krijgen mensen het steeds weer voor elkaar om me te verbazen qua achterlijkheidsniveau. Gaat toch steeds net weer een stapje hoger.... hoger qua achterlijkheid helaas.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
KLB kan misantropie veroorzaken
is al jaren zo joh, elk topic verzandt in dezelfde drek.. daarom zijn de kwali users ook steeds minder op fokquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tsja... ik zit al een behoorlijke tijd op FOK! en toch krijgen mensen het steeds weer voor elkaar om me te verbazen qua achterlijkheidsniveau. Gaat toch steeds net weer een stapje hoger.... hoger qua achterlijkheid helaas.
En het lijken er qua aantal users ook steeds meer te worden...
Wellicht verandert de tijdsgeest (steeds meer mensen die lekker lomp willen doen) of wellicht weet nu echt elke mongool FOK! te vinden.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakken
Het erge is, dit is nauwelijks serieuze aandacht ergens aan besteden, dit is gewoon een deel v/d klanten een leuk feestje toe wensen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom zou er aan christelijke feestdagen wel aandacht moeten worden besteed maar is het ineens heel erg als ze het in dit geval voor een ander geloof doen...
Er leeft nou een keer een grote groep moslims in NL...negeren is naïever dan het gewoon te accepteren.
Leef en laat leven zou ik zeggen
Wtf heeft dit te maken met een 'prettig suikerfeest' kaartje? Wat voor drugs gebruik jij allemaal wel niet man?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kijken of je dat ook zegt als je vriendin straks verplicht in een burka moet lopen en ze jouw voorhuid eraf hakken
Mooiste zou zijn...als er ooit een partij voor de moslims komt die een christelijke feestdag wil inruilen voor bijv het suikerfeest... heel nederland in shockquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het erge is, dit is nauwelijks serieuze aandacht ergens aan besteden, dit is gewoon een deel v/d klanten een leuk feestje toe wensen.
Wanneer mensen daar boos om worden kan ik me dit goed voorstellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn...als er ooit een partij voor de moslims komt die een christelijke feestdag wil inruilen voor bijv het suikerfeest... heel nederland in shock![]()
![]()
Waarom...beide een feestdag mbt tot geloof...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer mensen daar boos om worden kan ik me dit goed voorstellen.
En genoeg mensen voor die die feestdag, ondanks het verlies v/d christelijke waarde, nog wel degelijk waarde heeft als feestdag waarop men bijvoorbeeld met de familie iets speciaals doet, etc.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom...beide een feestdag mbt tot geloof...
Een geloof dat een groot gedeelte van de bevolking niet meer aan hangt (vooral jongeren). Ik denk dat er op den duur meer moslims zijn dan christenen omdat die vrij trouw blijven aan hun geloof en het bij christelijke mensen/jeugd compleet aan het verwateren is.
Heb je ook wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:48 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En genoeg mensen voor die die feestdag, ondanks het verlies v/d christelijke waarde, nog wel degelijk waarde heeft als feestdag waarop men bijvoorbeeld met de familie iets speciaals doet, etc.
En andere voor wie de feestdag nog wel degelijk christelijke waarde heeft.
Hoe dan ook, totaaaaal niet te vergelijken met iemand een fijn feestje toewensen.
Omdat wij een westerse en geen moslim cultuur hebben, lijkt me vrij simpelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Waarom zou er aan christelijke feestdagen wel aandacht moeten worden besteed maar is het ineens heel erg als ze het in dit geval voor een ander geloof doen...
Er leeft nou een keer een grote groep moslims in NL...negeren is naïever dan het gewoon te accepteren.
Leef en laat leven zou ik zeggen
Het zijn gewoon steeds kleine stapjes naar steeds meer islamiseringquote:Op zaterdag 26 juli 2014 12:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wtf heeft dit te maken met een 'prettig suikerfeest' kaartje? Wat voor drugs gebruik jij allemaal wel niet man?
Volgens mij bevat zelfs een boek als De Koran meer logica dan jouw achterlijke denkwijze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |