En dit dus, 10 op de 100000 mensen weet niet dat je een kaartje moet hebben maar die komen van Mars denk ikquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:26 schreef Toekito het volgende:
je moet gewoon een kaartje kopen. Pauper!
Stel ik koop een ticket voor Mysteryland, maar ze zetten er verkeerde gevens op. Ik heb wel ervoor betaald, geretourneerd aangezien de gegevens overeen moeten komen met je ID maar het is al te laat voor het evenement. Ik kan wel nog voor meer dan het dubbele een ticket daar kopen. Is het dan terrecht om te zeggen "zonder kaartje kom je er niet in"? Nee, want ik heb wél een kaartje gekocht, maar door de fout van Mysteryland kan ik hem niet overhandigen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dit dus, 10 op de 100000 mensen weet niet dat je een kaartje moet hebben maar die komen van Mars denk ik
Dat je het niet eens bent met het systeem oke
Ach gut, hadden ze het verkeerde filter gebruikt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:49 schreef Susteren het volgende:
Echter heb ik mijn OV kaart niet meer aangezien die prutsers (toen ik mijn kaart vernieuwde) een verkeerde foto erop hadden gezet.
Dan haal je gewoon ff een ov chipkaart even langs de balie of internet krijg je gewoon een duplicaat totdat je nieuw ov chipkaart met goede foto klaar is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Stel ik koop een ticket voor Mysteryland, maar ze zetten er verkeerde gevens op. Ik heb wel ervoor betaald, geretourneerd aangezien de gegevens overeen moeten komen met je ID maar het is al te laat voor het evenement. Ik kan wel nog voor meer dan het dubbele een ticket daar kopen. Is het dan terrecht om te zeggen "zonder kaartje kom je er niet in"? Nee, want ik heb wél een kaartje gekocht, maar door de fout van Mysteryland kan ik hem niet overhandigen.
Heeft niks te maken met het eens- of oneens zijn met "het systeem", als je een beetje intellect had zou je dat wel begrijpen.
Deze vergelijking.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik mag ook altijd gratis winkelen als mijn bankpas kapot is![]()
![]()
Goh ik ben benieuwd bij welke balie ze dat doen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan haal je gewoon ff een ov chipkaart even langs de balie of internet krijg je gewoon een duplicaat totdat je nieuw ov chipkaart met goede foto klaar is.
Ze zetten jou product op een anonieme kaart, studenten kunnen zelfs meteen al een product aanvragen via internetquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goh ik ben benieuwd bij welke balie ze dat doen.
Ik voorkom het liefst zo veel mogelijk het gebruik van de auto als dit mogelijk is.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:41 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
En vervolgens pak je toch de auto, had je dat niet eerder kunnen doen dan? Scheelde je een hoop gezeik lijkt mij.
Die anonieme kaart is overigens echt een lachertje. Als er onterecht geld van je kaart wordt afgeschreven kun je dat alleen terugkrijgen als je alsnog al je persoonsgegevens overhandigd (en deze door een medewerker laat controleren op je legitimatiebewijs).quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze zetten jou product op een anonieme kaart, studenten kunnen zelfs meteen al een product aanvragen via internet
op een station een anonieme kaart kopen en hun product op de kaart laden.
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:47 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
Aha! Dat stond er niet bij ^^
Je kan altijd nog formeel een klacht indienen dan
Kiezen voor het OV ipv de auto.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik voorkom het liefst zo veel mogelijk het gebruik van de auto als dit mogelijk is.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:49 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die anonieme kaart is overigens echt een lachertje. Als er onterecht geld van je kaart wordt afgeschreven kun je dat alleen terugkrijgen als je alsnog al je persoonsgegevens overhandigd (en deze door een medewerker laat controleren op je legitimatiebewijs).
Ik zat meer te denken aan de bejegening en het feit dat TS zijn OV kaart buiten zijn fout om niet ter beschikking had.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Beste NS, Ik had geen kaartje daarom mocht ik niet mee, kan ik mijn geld terugkeren
Waarom weet jij dit wel en de TS dit niet en biedt de NS dit zelf ook niet aan bij het maken van zo'n fout als en bij TS gedaan heeft? Zijn wij nu gek, of de NS totaal niet klant vriendelijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze zetten jou product op een anonieme kaart, studenten kunnen zelfs meteen al een product aanvragen via internet
op een station een anonieme kaart kopen en hun product op de kaart laden.
Omdat ts hier gaat klagenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom weet jij dit wel en de TS dit niet en biedt de NS dit zelf ook niet aan bij het maken van zo'n fout als en bij TS gedaan heeft? Zijn wij nu gek, of de NS totaal niet klant vriendelijk.
ah ok , waarschijnlijk krijgt die een standaardbriefje waariin staat dat ze niet kunnen nagaan of het waar is , het is immers zijn woord tegen dat van de conducteur.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan de bejegening en het feit dat TS zijn OV kaart buiten zijn fout om niet ter beschikking had.
Je krijgt er niet veel mee maar het lijkt alsof TS eerder zit met de manier waarop hij behandeld was dan dat hij een kaartje moest kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |