nee hoor dat is het nooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:17 schreef JenHermes het volgende:
Af en toe is Redbull best lekker weg te drinken
Ja maar elke keer als ik aan de beurt ben, dan vraagt de bediende aan me of ik ook nog getankt heb. Aan alle andere voor mij die ook alleen maar etenswaar willen kopen, wordt dat niet gevraagdquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:19 schreef Diemux het volgende:
Hoezo is het "awkward" om alleen voedsel te kopen? Dat doen er zo veel.
Schei toch uit man. Een blikje redbull van 250 ml staat gelijk aan 2 koppen koffie. De gemiddelde Nederlander drinkt meer dan 2 koppen koffie wat dus betekent dat half Nederland met spontane hartkloppingen rond looptquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Spontane hartkloppingen bij zo'n klein blikje al
Wat?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:17 schreef JenHermes het volgende:Bij tankstations verkopen ze de 330 ml nog wel maar dat is altijd een beetje akward omdat er altijd bij de kassa aan mij gevragen wordt of ik getankt heb terwijl ik alleen etenswaar of iets dergelijks wil kopen.
Oh god, je stopt bij een tankstation voor iets anders dan gas! Al die andere spullen die ze verkopen liggen daar alleen maar voor de sier.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ja maar elke keer als ik aan de beurt ben, dan vraagt de bediende aan me of ik ook nog getankt heb. Aan alle andere voor mij die ook alleen maar etenswaar willen kopen, wordt dat niet gevraagd
koffie met red bull vergelijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Een blikje redbull van 250 ml staat gelijk aan 2 koppen koffie. De gemiddelde Nederlander drinkt meer dan 2 koppen koffie wat dus betekent dat half Nederland met spontane hartkloppingen rond loopt
Ik spreek voor mij, ik drink alleen in de ochtend 1 kopje koffiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Een blikje redbull van 250 ml staat gelijk aan 2 koppen koffie. De gemiddelde Nederlander drinkt meer dan 2 koppen koffie wat dus betekent dat half Nederland met spontane hartkloppingen rond loopt
Een blikje redbull staat volgens het voedingscentrum gelijk aan één grote kop koffie. Als een gezond en fit persoon één blikje redbull per dag drinkt, is er niet zoveel aan de handquote:
ja want in koffie zit ook zoveel suikerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Een blikje redbull staat volgens het voedingscentrum gelijk aan één grote kop koffie. Als een gezond en fit persoon één blikje redbull per dag drinkt, is er niet zoveel aan de hand
Hoe groot is het kopje? Dat heeft natuurlijk ook nog invloed. Ik denk dat als je 1 zo,n blikje redbull per dag drinkt(en daarnaast geen koffie) dat je dan net zoveel cafeïne binnen hebt gekregen in vergelijking met iemand die een kop koffie drinktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik spreek voor mij, ik drink alleen in de ochtend 1 kopje koffie
In koffie zit echter niet de andere troep die aan Red Bull is toegevoegd, zoals bijvoorbeeld taurine.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:21 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Van gemiddeld formaat. Geen mok. Maar zo'n kleiner kopje.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoe groot is het kopje? Dat heeft natuurlijk ook nog invloed. Ik denk dat als je 1 zo,n blikje redbull per dag drinkt(en daarnaast geen koffie) dat je dan net zoveel cafeïne binnen hebt gekregen in vergelijking met iemand die een kop koffie drinkt
Ah, men doet natuurlijk ook dik 20 suikerklontjes in hun koffiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Hoe groot is het kopje? Dat heeft natuurlijk ook nog invloed. Ik denk dat als je 1 zo,n blikje redbull per dag drinkt(en daarnaast geen koffie) dat je dan net zoveel cafeïne binnen hebt gekregen in vergelijking met iemand die een kop koffie drinkt
Het gaat toch om de cafeïne die voor hartkloppingen kan zorgen, niet om de suikerquote:
ja suiker kan geen hartkloppingen veroorzakenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:30 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het gaat toch om de cafeïne die voor hartkloppingen kan zorgen, niet om de suiker![]()
In jou smoothie drink die je elke morgen drinkt van de supermarkt zitten ook veel toegevoegde suikers. Overal zitten suikers in
Het gaat toch om de facking cafeïne die voor de hartkloppingen kunnen zorgen(voor de 2de keer)quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah, men doet natuurlijk ook dik 20 suikerklontjes in hun koffie
Het is alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het gaat toch om de facking cafeïne die voor de hartkloppingen kunnen zorgen(voor de 2de keer)
Zwakke genen zeker?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Spontane hartkloppingen bij zo'n klein blikje al
Valt wel mee denk ik. Maar zou kunnen idd.quote:
Nijmegen idem.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:21 schreef SiameseDwerg het volgende:
Bij de Aldi (altans hier in Arnhem) nog wel
Enschede ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:21 schreef SiameseDwerg het volgende:
Bij de Aldi (altans hier in Arnhem) nog wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |