Zal voor dat moment niet zoveel uitmaken hoor, zo enorm veel "Russisch" gas wordt er niet gebruikt in Nederland. Daarbij heeft Nederland nog wel wat reserves, een wintertje zonder "Russisch" gas trekken we wel...het kan op langere termijn wel effect hebben op de prijs die je betaald, maar niet op korte termijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:49 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat hadden we moeten bedenken voordat we ons gas 30 jaar lang vrijwel gratis aan Italie verkochten...
Maar met 25 graden buiten is het makkelijk praten. Poetin herinnert ons hier nog wel eens aan als het vriest dat het kraakt en hij de gaskraan dichtdraait.
Hoe krijgen we dat gas hier dan? Via de mail of zo?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:21 schreef Sosa het volgende:
Gelukkig gaat het nét de goede kant op met de gasopwekking in de VS. Zijn we als Europa straks niet langer afhankelijk van Rusland, maar straks de VS> gelukkig maar hoor. En hoe toevallig, komt dit even mooi uit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Shale_gas_in_the_United_States
pijpleidinkje leggen, why not.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoe krijgen we dat gas hier dan? Via de mail of zo?
Dat wordt duur gas als dat vanuit de VS moet komen....
Rusland is toch ook gelukt?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoe krijgen we dat gas hier dan? Via de mail of zo?
Dat wordt duur gas als dat vanuit de VS moet komen....
Alsof dat iets uitmaaktquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ligt er dan een zee tussen Rusland en Nederland?
"De zee die is ontstaan door een tranendal."quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:26 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ligt er dan een zee tussen Rusland en Nederland?
Dat hoeft niet op de zeebodemquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:30 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee joh, een gasleiding aanleggen op de zeebodem kost vast geen drol...
Jouw definitie van dom moet je ff aanpassen ben ik bang....quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat ik inmiddels al een paar mensen gesproken heb die niet de domste zijn die dit daadwerkelijk geloven.
Geen slachtoffers uit Zeelandquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt schandalig: http://www.ad.nl/ad/nl/31(...)e-slachtoffers.dhtml
"fascinerend" in AD termenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Geen slachtoffers uit ZeelandOpvallend.
In 2010 werkte ik voor Heerema op een diepzee (3km) pijpenlegger met BP als klant.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:44 schreef n8n het volgende:
[..]
vraag het aan de bp die weten er alles van
Zou het? En waarom dan? Ik geef deze mensen het voordeel van de twijfel omdat ze weten waar het over gaat en meer verstand van wereldpolitiek hebben dan jij en ik wellicht.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Jouw definitie van dom moet je ff aanpassen ben ik bang....
En diezelfde mensen geloven die onzin..?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou het? En waarom dan? Ik geef deze mensen het voordeel van de twijfel omdat ze weten waar het over gaat en meer verstand van wereldpolitiek hebben dan jij en ik wellicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |