wat heus ken je me nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht....
Wie is TS?
Je UI ziet eruit alsof je "Apple" bent voor het succesvol bent, maar de post die ik heb gezien (dat zijn er nu 2) lijken er op dat je zelfs véél minder dan dat bent.quote:
Ik heb jou redelijk vaak gezien, jij mij waarschijnlijk ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:13 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je UI ziet eruit alsof je "Apple" bent voor het succesvol bent, maar de post die ik heb gezien (dat zijn er nu 2) lijken er op dat je zelfs véél minder dan dat bent.
wie ben jij?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht....
Wie is TS?
Nee, ik denk niet dat ik jou eerder heb gezien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:15 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik heb jou redelijk vaak gezien, jij mij waarschijnlijk ook.
Ik hekel Apple, ik vind appels vies, maar wel mooi.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik jou eerder heb gezien.
Ik herinner me gisteren al amper; laat staan 6 maanden en 2 dagen geleden...quote:
daarom gaan we misbruik van jou maken en je jouw dochter laten neukenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik herinner me gisteren al amper; laat staan 6 maanden en 2 dagen geleden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wel. ik care wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik care er overigens ook niet bepaald over.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:21 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
daarom gaan we misbruik van jou maken en je jouw dochter laten neukenDat betwijfel ik... Dat ik een dochter heb...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
homoquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Dat ik een dochter heb...
Dat koste je langquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:23 schreef RetRy32 het volgende:
Op vrijdag 25 juli 2014 01:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
homo
182,125 dagen, willen we wel even precies zijn jaquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik herinner me gisteren al amper; laat staan 6 maanden en 2 dagen geleden...
Ik care er overigens ook niet bepaald over.
Picsquote:Op vrijdag 25 juli 2014 01:22 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Daar is TS dus een beetje gefrustreerd overquote:Op vrijdag 25 juli 2014 08:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Hofs heeft bij Feyenoord gespeeld en Janssen niet dus terechte klacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |