Vladi is een baas, die doet aan ijshockey!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de gasten die die raketten afschoten nu bij Putin op het matje zitten of al dood zijn gemaakt, want kan me niet voorstellen dat Putin blij is met zo'n blunder.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kan niet op 2 plekken tegelijk zijn natuurlijkstiekemerd. stuur eens wat foto's. Ik ging zijn dochters laatst googelen maarja die zijn er niet echt duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je met of zonder kleding? zal ze zo sturen.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
stiekemerd. stuur eens wat foto's. Ik ging zijn dochters laatst googelen maarja die zijn er niet echt duidelijk.
doe maar metquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je met of zonder kleding? zal ze zo sturen.
Oh die heb ik nietquote:
Gedaanquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 23:22 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Oh ja zijn dochter is daar verantwoordelijk voor
We zouden in het vervolg de families van alle criminelen moeten uitzetten of niet kut ts?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |