Is getrouwd en woont in Groningen .quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:31 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Off:
Bazen avatar, hoe zou het met die vent zijn?
Hij is een echte baas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is getrouwd en woont in Groningen .
Hahahaha vet!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is getrouwd en woont in Groningen .
Overal schijt oanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:36 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ruud is eindbaas![]()
Weh kinderachtig, godverdomme.
Ik ga zo naar boven even liggen.quote:
quote:
Ze was goed nat die Spaanse.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]![]()
Zijn broer vindt ik op zijn hoerenbezoek na, ook wel een baas.
Pallets sorteren, pallets sorteren.
Huubke is ook zo'n baas die vriendquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga eens weg joh , met je vieze poten
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf geneukt man.quote:
Ja precies Huubkequote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:39 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n nat wijf geneukt man.
P.S. Huubke vindt ik ook wel een baas, achter de kast met zijn verhalen over die Eindhovense sloopkogel
Dan is het broekie uut en poalliftenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Huubke is ook zo'n baas die vrienden dan nog..
'Er zit daar zo'n haak die hebben ze niet goed gemaakt.'
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Huubke is ook zo'n baas die vrienden dan nog..
'Er zit daar zo'n haak die hebben ze niet goed gemaakt.'
Alleen omdat de bonte hond geen blad voor de mond neemt, anders had hij haar gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja precies Huubkedat zei ik al boven jou ja, die is echt baas. 'Daar ben ik niet van gediend' zegt hij dan
MAN OH MAN!!
Huubke niet die gaat ook gewoon naar de Spaanse.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen omdat de bonte hond geen blad voor de mond neemt, anders had hij haar gedaan
Darten: ah da hak uhm zo gegund.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja precies Huubkedat zei ik al boven jou ja, die is echt baas. 'Daar ben ik niet van gediend' zegt hij dan
MAN OH MAN!!
quote:
Kees tegen Huubke, Ik snap nie da jij die nie pakt man, die moet je gewoon een keer pakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is het broekie uut en poalliften
Het probleem is dat ze zelf ook zoveel lult...quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alleen omdat de bonte hond geen blad voor de mond neemt, anders had hij haar gedaan
Ik kan hier echt geen genoeg van krijgen, kunnen ze niet een nieuwe serie maken, dat was pas echt kwaliteits TV.quote:
Klopt prachtige televisie, jammer dat dat niet meer gemaakt wordt. Prachtig gewoon.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:43 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen genoeg van krijgen, kunnen ze niet een nieuwe serie maken, dat was pas echt kwaliteits TV.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |