TJa je weet het niet hè, waar iemands voorkeur ligt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nope dat is ook gewoon tabbee
Ik vrees ervoor dat ik ooit nog de ware tegenkomquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
TJa je weet het niet hè, waar iemands voorkeur ligt.![]()
![]()
Maar als je al eens samengewoond hebt en dat lukte niet dan wil dat toch niet zeggen dat het nooit meer gaat. Dat geldt voor alles in de liefde en met relaties.
Oh dus je hebt nog wel hoop, goed zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat ik ooit nog de ware tegenkom
Dat dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mongool Ruud is ook weer met zijn tv moment bezig
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mongool Ruud is ook weer met zijn tv moment bezig
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, mn ma was vergeten dat ik kwam eten en had een soort van preischotel gemaakt.
En daarom kook ik momenteel niet veel voor mijn kinderen, ondankbare mormels zijn het.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel wat gegeten uit beleefdheid en nu frieten in de oven liggen
Met stroop of ijs?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:52 schreef virtualtrip het volgende:
Zo de pannekoeken zijn alweer op.
Bedankt BoonDockSaint voor het idee.
Met ijs en chocolade saus en een banaan.quote:
Lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:55 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Met ijs en chocolade saus en een banaan.
Mijn moeder weet dat ik allergisch ben voor paprika, en dat ik over het algemeen ga kokhalzen van prei, als ze nou had gezegd dat ze het vergeten was en dat ze een preischotel in de oven had staan, had ik het wel naar zondag verplaatst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En daarom kook ik momenteel niet veel voor mijn kinderen, ondankbare mormels zijn het.![]()
Twas heel lekker. Maar ik heb te veel gegeten en ben nu zeer misselijk.quote:
Nou, vooruit dan, omdat je allergisch bent dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn moeder weet dat ik allergisch ben voor paprika, en dat ik over het algemeen ga kokhalzen van prei, als ze nou had gezegd dat ze het vergeten was en dat ze een preischotel in de oven had staan, had ik het wel naar zondag verplaatst.
Tja, dat is je eigen schuld dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:57 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Twas heel lekker. Maar ik heb te veel gegeten en ben nu zeer misselijk.
Heb moeten overgeven helaas. Nuja nu kan ik nog eens pannekoeken met ijs chocolade saus en banaan eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dat is je eigen schuld dan.![]()
Even uitbuiken dan maar.
Gatver.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:03 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Heb moeten overgeven helaas. Nuja nu kan ik nog eens pannekoeken met ijs chocolade saus en banaan eten.
Ben totaal geen Jim Carey bekkentrek fan maar bij die film moest ik destijds wel een paar keer keihard lachen (toen ik nog flink blowdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |