Hmmm ja maar dan wel kant en klare pannekoeken. En met ijs dan.quote:
Ik zou gaan voor simpel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:10 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Niks ik moet nog naar de winkel gelukkig is die open tot 21uur.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm ja maar dan wel kant en klare pannekoeken. En met ijs dan.
Mijn zoon kwam pas met vierkante pannekoeken thuis, ik wist niet wat ik zag.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:11 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hmmm ja maar dan wel kant en klare pannekoeken. En met ijs dan.
Toch wel bedankt voor het idee.quote:
Vierkante pannekoeken kende ik niet. in de vorm van een hartje wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon kwam pas met vierkante pannekoeken thuis, ik wist niet wat ik zag.
Kant en klare, ik moest lachen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Toch wel bedankt voor het idee.
[..]
Vierkante pannekoeken kende ik niet. in de vorm van een hartje wel.
Al die kant en klaar rommel in de supermarkten zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kant en klare, ik moest lachen.
En ja die laatste ken ik ook wel.
Soms ben ik blij dat het er is hoor. Elke dag voor 4 man koken is best wel heel erg irritant, zeker als ze ook wel altijd wat te zeiken hebben, maar dat is de leeftijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die kant en klaar rommel in de supermarkten zou verboden moeten worden
Die ellende heb ik gelukkig nietquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat het er is hoor. Elke dag voor 4 man koken is best wel heel erg irritant, zeker als ze ook wel altijd wat te zeiken hebben, maar dat is de leeftijd.
Dus tegenwoordig zeg ik wel eens, zoeken jullie het lekker uit en dan komen ze met zulke dingen terug, terwijl ik ze wel koken heb geleerd. Gemakzuchtige kinderen tegenwoordig.
Ik koop bijna altijd kant en klare maaltijden. Ik heb echt geen goesting om te koken en met de afwas te zitten altijd. En vooral omdat ik een klote fornuis heb. Oftewel gaat het veel te heet waardoor men vlees aanbrand oftewel niet warm genoeg om men vlees deftig te bakken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Al die kant en klaar rommel in de supermarkten zou verboden moeten worden
Bofkont.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die ellende heb ik gelukkig niet
goesting zijte gij unne belgquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:22 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik koop bijna altijd kant en klare maaltijden. Ik heb echt geen goesting om te koken en met de afwas te zitten altijd. En vooral omdat ik een klote fornuis heb. Oftewel gaat het veel te heet waardoor men vlees aanbrand oftewel niet warm genoeg om men vlees deftig te bakken.
Nou nou nou, dat is wel weer een beetje drastisch hoor, je weet toch niet wat je nog allemaal kan tegenkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga echt never nooit niet een gezin of vrouw ofwat kiezen
Jup ik ben een belg. Ale ik vind mezelf een Vlaming.quote:
Serieus?quote:
Ik kan niet samen wonen met vrouw menchenquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is wel weer een beetje drastisch hoor, je weet toch niet wat je nog allemaal kan tegenkomen.
Ben je zo erg dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet samen wonen met vrouw menchen
Ik heb het echt geprobeerd maar helaasquote:Op donderdag 24 juli 2014 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben je zo erg dan?![]()
Genoeg vrouwen die ook niet willen samen wonen trouwens.
Bedoel je nu die vrouw uit ierland, dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd maar helaas
Nope dat is ook gewoon tabbeequote:Op donderdag 24 juli 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bedoel je nu die vrouw uit ierland, dat kan ook nog natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |