Dat is kut dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Was niet echt zo een succes precies.
[..]
Welke homo's? Die van fok?
Ah maar die soap ken ik niet. Is dat zoals thuis en familie in belgie?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is kut dan.
En de homo's van rtl boulevard. kwalbert enzo.
Kweet niet wat dat is dus kan het dan niet vergelijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:24 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah maar die soap ken ik niet. Is dat zoals thuis en familie in belgie?
Dat zijn dagelijkse soaps in belgie zoals the days of our life. Maar dan beter . Vooral thuis toch. Spijtig dat ze in de zomermaanden niet uitzenden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet wat dat is dus kan het dan niet vergelijken.
zijtegij een belg?quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:30 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Dat zijn dagelijkse soaps in belgie zoals the days of our life. Maar dan beter . Vooral thuis toch. Spijtig dat ze in de zomermaanden niet uitzenden.
Ja ik ben een belg :p Raar he :pquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijtegij een belg?
En boulevard is geen soap maar een glamour roddel programma ofzo.
glamoerquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijtegij een belg?
En boulevard is geen soap maar een glamour roddel programma ofzo.
Nee, wel grappigquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:32 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik ben een belg :p Raar he :p
Ik kwam hier vooral voor het onderdeel dat over drugs gaat om meer te weten te komen. Er zijn blijkbaar geen belgische forums over drugs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, wel grappigwe hebben nog een belg hier, sararaats komt ook uit belgie.
![]()
En vast nog meer maar dat weet ik niet.
Ach gos, tja voor drugs zit je in Nederland goed.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik kwam hier vooral voor het onderdeel dat over drugs gaat om meer te weten te komen. Er zijn blijkbaar geen belgische forums over drugs.
moet ff door je onderschrift.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ik kwam hier vooral voor het onderdeel dat over drugs gaat om meer te weten te komen. Er zijn blijkbaar geen belgische forums over drugs.
Kijk op het sub forum uvt hier staat allesquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:36 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, tja voor drugs zit je in Nederland goed.![]()
Ik zelf weet er niet veel van, maar ik denk dat er genoeg info is te vinden op fok.
Bwa maar op het onderdeel dat over drugs gaat word er niet zoveel gepost.
Yes they are bad. Maar gelukkig ben ik er vanaf.quote:
Goed zo en houden zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Yes they are bad. Maar gelukkig ben ik er vanaf.
Voor filmpjes te zien is men computer echt te traag. Dus leg uit? Moet door men onderschrift?quote:
Ik ken het allemaal ik ken geen grenzen met niks maar nu ben ik al 4 jaar braafquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:39 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
[..]
Yes they are bad. Maar gelukkig ben ik er vanaf.
Live fast die young, dat zingt ze dan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:41 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Voor filmpjes te zien is men computer echt te traag. Dus leg uit? Moet door men onderschrift?
Grenzen met pics plaatsen heb je wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal ik ken geen grenzen met niks maar nu ben ik al 4 jaar braaf
Zijn weg van mijn harde schijfquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Grenzen met pics plaatsen heb je wel.
Ah dan zal ik het vandaar hebben. Had het ooit eens gehoord en vond het wel goed dat zinnetje.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Live fast die young, dat zingt ze dan.
En je telefoon is naar beneden geflikkert.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zijn weg van mijn harde schijf
Ik zorg dat je pics krijgt ok wel wachtenquote:Op donderdag 24 juli 2014 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je telefoon is naar beneden geflikkert.![]()
Smoesjes allemaal.
Daar houd ik je aan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zorg dat je pics krijgt ok wel wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |