Wedden dat ik jou kan indoctrineren tot angst voor zuurstofquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken popcorn meneer
Ik ben bang voor stikstof niet voor zuurstofquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wedden dat ik jou kan indoctrineren tot angst voor zuurstof
Dan zit je goed in zeelandquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben bang voor stikstof niet voor zuurstof
Dus, als je lichaam warm is en wit wordt op de IR camera, dan is dat wolkje ijskoud. Spuitbus dus.quote:
Je hebt gelijk ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, als je lichaam warm is en wit wordt op de IR camera, dan is dat wolkje ijskoud. Spuitbus dus.
kun je toch instellenquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus, als je lichaam warm is en wit wordt op de IR camera, dan is dat wolkje ijskoud. Spuitbus dus.
maar dat win jij.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:51 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag, lieve kinderen, gaan we een vlottenbouwwedstrijd doen. Wie het eerste in Engeland is, wint!
Dus dan is zijn lichaam beneden nul? Oh bedoel je dat je de temperatuur van je scheet kan regelen? Indrukwekkend.quote:
was een scheetje in de winterquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus dan is zijn lichaam beneden nul? Oh bedoel je dat je de temperatuur van je scheet kan regelen? Indrukwekkend.
Geen idee eigenlijk, misschien gaan ze eerst in een strandtent gezellig doen of zoquote:Op donderdag 24 juli 2014 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe!
Weet je wie ik vandaag zag? De "vader" van de strandbeesten. Leuke vent vind ik dat, hij kon er vorig jaar zo leuk over vertellen. Hij maakte even een praatje met mijn "buren" maar ik hoorde geen datum. Zou het morgen zijn? En hoe ze dat gaan doen met die reserveringen is me een raadsel, dat beest moet toch over het strand lopen? Dat kan dan toch iedereen zien?
je kunt het toch laten inkleuren.. net zo als al die gassen van de NASAquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus dan is zijn lichaam beneden nul? Oh bedoel je dat je de temperatuur van je scheet kan regelen? Indrukwekkend.
Dat is niet hoe een IR camera werkt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 18:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kunt het toch laten inkleuren.. net zo als al die gassen van de NASA
Dat maakt toch niet uit, je kunt de output toch aanpassen zoals je wiltquote:Op donderdag 24 juli 2014 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet hoe een IR camera werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |