Aha hier is de andere belg waarover Chocofan sprak.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:09 schreef sararaats het volgende:
verse tomaten, komkommers en een paprika![]()
[ afbeelding ]
uit onze serre, kei-lekker!
Huh?quote:
wij hebben een grote serrequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:10 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Aha hier is de andere belg waarover Chocofan sprak.
Is dat dan iets typisch belgisch om een eigen kleine serre te hebben om wat groentjes te kweken of doen ze dat in Holland ook?
Ah dan ben je landbouwer ofwat?quote:
neuhquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:13 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ah dan ben je landbouwer ofwat?
Hoe groot is je serre dan voor eigenkweek?quote:
zoooooooooo grootquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:15 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hoe groot is je serre dan voor eigenkweek?
I see what you did there.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:15 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Hoe groot is je serre dan voor eigenkweek?
Dus?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben into Wooblblblurgh of hoeze ook heet,de andere heeft er een professie in.
Bij eigenkweek denk ik niet in eerste instantie aan groentes enzo,quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vergeten de spatiebalk in te drukken?
Nee schrijf je dat dan niet aan elkaar?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vergeten de spatiebalk in te drukken?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:17 schreef chufi het volgende:
Als Bily nu de volgende ronde naar huis gaat kan ze GrandMaster Flash op dr eigen Festival zien ...
420quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij eigenkweek denk ik niet in eerste instantie aan groentes enzo,
Amai.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Nee schrijf je dat dan niet aan elkaar?
Ik schrijf het zo omdat we in belgie een programma hadden dat zo noemde.
En dat ging over een wietplantage. Vind je het daarom grappig of?quote:
ik ook niet, maar het blijven losse woorden, je koopt ook geen orangebud of whitewidow.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij eigenkweek denk ik niet in eerste instantie aan groentes enzo,
Goed he en morgen wordt het weer blond gemaakt... Ik zou zorgen dat de tondeuze ff dr werk gaat doen ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat haar is gewoon meesterlijk...
Allez zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En dat ging over een wietplantage. Vind je het daarom grappig of?
Orange bud, dat is lang geleden. Moet gelijk aan purple denken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het blijven losse woorden, je koopt ook geen orangebud of whitewidow.
Allez zeg wat?quote:
Bah. Drugs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:19 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
En dat ging over een wietplantage. Vind je het daarom grappig of?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed he en morgen wordt het weer blond gemaakt... Ik zou zorgen dat de tondeuze ff dr werk gaat doen ...
Zal toch wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga kijken of ik duik uitrusing kan huren hier ergens
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had dus ook een keer een plant, Helemaal opgekweekt uit een zaadje wat ik tegenkwam, met alle liefde groot gebracht, En met veel hoop ook.
Het bleek een mannetje.
Ik heb nog wel een snorkel en een tuinslang.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik ga kijken of ik duik uitrusing kan huren hier ergens
Zijn die nu nog open dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet nog naar de supermarkt. Omdat ik toen ik van het strand kwam geen zin had en dacht ik ga vanavond wel. Alsof ik nu wel zin heb.
Hmm, goed punt. Misschien moet ik even 1800 seconden alle topics dichtdoen.quote:
De supermarkt zit hier echt heel dichtbij.quote:
Ja mam.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wou dat wij dat hier ook hadden.
Wel ff opschieten dan, anders ben je dadelijk te laat.
Ik ben net gebeld of ik mezelf even uit de jacuzzi wilde hijsen.quote:
Jeeej gertquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld of ik mezelf even uit de jacuzzi wilde hijsen.
Wij zijn een goed ingespeeld team.
Kan je niet in je jacuzzi fokken dan?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben net gebeld of ik mezelf even uit de jacuzzi wilde hijsen.
En bedankt, komt door jou.
Wij zijn een goed ingespeeld team.
Ga nou maar snel, anders moet je naar de Esso straks voor chips. Da's toch weer 100 meter verder.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je niet in je jacuzzi fokken dan?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
Shit, de rel gaat niet door.
*Bivakmuts weer opvouwt*
@ your service!quote:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bacon sneakt erweer tussen uit zeker
Ik denk dat ik eerder de oorzaak ben dat ie weggaat.quote:
waarom ben jij daar livequote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef Fylax het volgende:
ik ben live op www.radio49.nl luisteren jullie mee?
11 luisteraars.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef Fylax het volgende:
ik ben live op www.radio49.nl luisteren jullie mee?
ja mam.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren en gewoon in je jacuzzi blijven zitten.
jup veiligquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet weer wat downloaden ofzo. is het wel veilig anders wordt fokmama boos.
Ik wil het ook niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet allemaal troep downloaden
Niet zo ingewikkeld maken voor ons oude mensen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:47 schreef Fylax het volgende:
vlc player is beste en dan moet je t radiobestandje downloaden
Alcoholquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:52 schreef virtualtrip het volgende:
En we beginnen eraan. Gin fanta hmmm LeKKeR.
Tuurlijk! Ik was al aardig bezig, alleen je vatte 'm niet helemaal qua fokken in de jacuzzi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook al.![]()
Mag ik het dan nu over sex gaan hebben, dan kan ik dat moeder ding weer loslaten.
Ja ik heb ook liever wodka maar de goede wodka was op in de winkel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alcohol![]()
Alhoewel ik de wodka in mixjes toch steeds interessanter begin te vinden.
Gebeurt wel vaker dat ik niet alles vat.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik was al aardig bezig, alleen je vatte 'm niet helemaal qua fokken in de jacuzzi.
Wodka is wodka als ik het maar niet puur hoef te drinken, dat shotje van de week brande na man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:56 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever wodka maar de goede wodka was op in de winkel.
Kan je die wijn er mooi uit fietsen juistquote:Op donderdag 24 juli 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
Ik heb zin in alcohol én ik ben morgen vrij.
Maar jan lul heeft een treinticket voor zichzelf en zijn fietsje naar Duitsland besteld om een weekend door de heuvels te gaan toeren.
Nah, een glaasje wijn kan best natuurlijk.
Bij mij moet het Grey Goose wodka zijn en als dat er niet is Gordon Dry Gin.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wodka is wodka als ik het maar niet puur hoef te drinken, dat shotje van de week brande na man.
Geen verstand van alcohol en ja was pure wodka.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:01 schreef virtualtrip het volgende:
[..]
Bij mij moet het Grey Goose wodka zijn en als dat er niet is Gordon Dry Gin.
Wat vooor shotje was het dan? Pure wodka dan?
Dan moet jeje wodka in de vriezer steken dan word hen soort van siroop en is ie helemaal niet straf.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen verstand van alcohol en ja was pure wodka.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |