Nee dit was genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
als je mijn aandacht wil mag je me ook wel DM'en
Dat het opvallend stil is wat betreft dit onderwerp, vanuit de gemeenschap. Misschien zijn ze te druk met de panelen vol te schrijven over vernietiging van Joden. Dat kan natuurlijk ook.quote:
Wat mijn intelligentie te maken heeft met het primatengedrag binnen een subcultuur in Nederland is mij niet helemaal duidelijk.quote:[..]
Oh, je bent gewoon niet zo intelligent. Zeg dat dan.
*media zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
*Jouw aandacht.
Media is betrouwbaar hé?
Fake hoax van westerse vredelievende democraten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:47 schreef Oud_student het volgende:
Het is gewoon propaganda van Geert Wilders, Islam is ongevaarlijk
Want je moet bij alles gaan roepen dat je het er niet mee eens bent omdat bepaalde gekken toevallig dezelfde godsdienst aanhangen als jij?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat het opvallend stil is wat betreft dit onderwerp, vanuit de gemeenschap. Misschien zijn ze te druk met de panelen vol te schrijven over vernietiging van Joden. Dat kan natuurlijk ook.
Een persoon met redelijk normale verstandelijke vermogens zou in staat moeten zijn te weten dat 9/10 zwaar overdreven is en puur gebaseerd is op achterlijke, incorrecte onderbuikgevoelens.quote:Wat mijn intelligentie te maken heeft met het primatengedrag binnen een subcultuur in Nederland is mij niet helemaal duidelijk.
Nee omdat het de zoveelste hoax is over ISquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat het opvallend stil is wat betreft dit onderwerp, vanuit de gemeenschap. Misschien zijn ze te druk met de panelen vol te schrijven over vernietiging van Joden. Dat kan natuurlijk ook.
[..]
Wat mijn intelligentie te maken heeft met het primatengedrag binnen een subcultuur in Nederland is mij niet helemaal duidelijk.
Ze haten alles wat de Islam te maken heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat het topic van de Moslimgeleerden op <1 pagin blijft maar dit topic wel weer meerdere delen zal gaan. Typisch
Ik had het over mijn eigen ervaringen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want je moet bij alles gaan roepen dat je het er niet mee eens bent omdat bepaalde gekken toevallig dezelfde godsdienst aanhangen als jij?_!!!
[..]
Een persoon met redelijk normale verstandelijke vermogens zou in staat moeten zijn te weten dat 9/10 zwaar overdreven is en puur gebaseerd is op achterlijke, incorrecte onderbuikgevoelens.
Oh gelukkig maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef hoaxx het volgende:
[..]
Nee omdat het de zoveelste hoax is over IS
IS > Usa terror state , Malikiquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik had het over mijn eigen ervaringen.
[..]
Oh gelukkig maar.
Hup ISIS
Over het algemeen woont de ietwat minder intelligent samen met andere ietwat minder intelligente mensen in achterstandswijken waar het gros voor problemen zorgt ja, dat klopt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:52 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik had het over mijn eigen ervaringen.
Het overgrote deel van de moslims woont in kracht/kansenwijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over het algemeen woont de ietwat minder intelligent samen met andere ietwat minder intelligente mensen in achterstandswijken waar het gros voor problemen zorgt ja, dat klopt.
Dat deed je net, maar kraam vooral nog meer onzin uit.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de moslims woont in kracht/kansenwijken.
Apart dat je impliceert dat het gros van de moslims voor problemen zorgt. Zover zou ik niet gaan.
Het is een hoax dat IS 4 miljoen vrouwen wil laten besnijden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:06 schreef Eyip het volgende:
[..]
Heb je een bron van je beweringen dat ISIS een howaks is?
oh, dacht dat je heel ISIS een howaks zou vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:07 schreef hoaxx het volgende:
[..]
Het is een hoax dat IS 4 miljoen vrouwen wil laten besnijden.
Bericht is al ontkracht ...quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:10 schreef Eyip het volgende:
[..]
oh, dacht dat je heel ISIS een howaks zou vinden.
Ik geloof dit telegraaf bericht ook niet echt.
Ik gaf aan dat 9/10 van mijn ervaringen met moslims in het wild negatief zijn. Dat is iets anders dan wanneer jij impliceert dat het merendeel van de moslims voor problemen zorgt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat deed je net, maar kraam vooral nog meer onzin uit.
Ja boe-hoe. Arme IS mensen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:11 schreef hoaxx het volgende:
[..]
Bericht is al ontkracht ...
Ze doen er alles aan om IS zwart te maken, door leugens te verspreiden.
Nee, je sprak over ervaringen met moslims in het algemeen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik gaf aan dat 9/10 van mijn ervaringen met moslims in het wild negatief zijn.
Wat een onzin dit. Ze wonen juist in grote dure huizen, verdienen tonnen met geld en hebben de nieuwste Mercedes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het overgrote deel van de moslims woont in kracht/kansenwijken.
Apart dat je impliceert dat het gros van de moslims voor problemen zorgt. Zover zou ik niet gaan.
Nee omdat ze jaren lang soennieten hebben gemarteld , vermoord etc.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:14 schreef Eyip het volgende:
[..]
Ja boe-hoe. Arme IS mensen.
Moslimgekkies die andere vermoorden omdat ze niet op het juiste moment hun kontje in de lucht hebben naar Allah, verdienen het ook wel om zwart gemaakt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |