allemaal lekker kauwenquote:
Komt door amsterdamquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Apostrof het volgende:
Waarom hebben wij juist nou zo'n subcultuur gecreëerd in plaats van punk of jazz
Platvloerser kan ook nietquote:Op zondag 27 juli 2014 21:45 schreef Apostrof het volgende:
Waarom hebben wij juist nou zo'n subcultuur gecreëerd in plaats van punk of jazz
Ik zag een vriend lopen net.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoeveel mensen zien zichzelf nu terug op tv en schamen zich dood
Iggy solo.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iggy solo.
Dat weet ik dan weer want dat is geen muziek van nu.
Tegenwoordig vertolken we die gedachte netter met 'opvang in de regio'.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:25 schreef HighVolume het volgende:
Plaatsvervangende schaamte zeg.... wat een kerel die boer
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.quote:
Ja, ik zit al te piekeren hoe dat ook alweer zat.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef Apostrof het volgende:
Ja moet toegeven dat die bomberjacks wel echt gaaf zijn.
Ja was een 3doc maar is nu tijdelijk niet beschikbaar op uitzending gemist...quote:Op zondag 27 juli 2014 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij worden dingen nog wel ergens uitgezonden. Lijkt me ook wel grappig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |