Nee, gedestilleerd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:17 schreef TARDIS. het volgende:
Als je water kookt, en het koelt af, is het dan nog steeds gekookt water?
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigszins gezond en vasje haakt weer af hoorwortels zijn gewoon niet haar formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Was test, je bent gezakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kk gewoon nóg een keer heEn die idiot heeft het zelf ook niet eens door
Aubergine?quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Enigszins gezond en vasje haakt weer af hoorGezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
![]()
quote:
Was jij echt naar Thailand op visvakantie?quote:
Kan je nagaan wat je verder allemaal naar binnen werkt danquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GezondDikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
Maat 38 nu come at me scharminkel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat je verder allemaal naar binnen werkt dan
Oh wat goed van je schat ik ben trotsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maat 38 nu come at me scharminkel.
dankjewel mamaquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh wat goed van je schat ik ben trots
Thailand staat nog op mn lijst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij echt naar Thailand op visvakantie?
Thais voedselquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
Thailand staat nog op mn lijst.
Waar ga jij heen¿
hoezo italie natuurlijk¿quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Thais voedsel
Minus zeefruit.
Italië natuurlijk.
Jij nog plannen voor dit jaar?
ga je mee¿quote:
ook leukquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt ik ga lekker chillen in Berlin.
Omdat Italiëquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:36 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo italie natuurlijk¿![]()
Geen directe plannen nog.
geen taart etenquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GezondDikke lul als je gezond wil doen neem je maar wortels, ik vreet überhaupt geen taart come at me dikke met je McDonaldszak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |