Ja echtquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.
Zijn er al plannen om samen te wonen?
Aha :squote:
Of als je na een lange tijd samen weer alleen slaapt en dan uit pure armoede maar kussen gaat knuffelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:31 schreef Chloroform het volgende:
Ja precies. Maar soms ook wel jammer om dan in een leeg bed wakker te worden.
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtzo vaak dat je iemand naast je verwacht en dan gewoon lege shizzle
![]()
Herkenbaar dus?
[..]
Aha :s
Sorry, volgende keer dat ik lapo heb, mag jij openen, oké?quote:
in je bed geplast dus.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Beetje teveel gedronken gisteren.
Drank in de man, verstand in de kan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef niels0 het volgende:
Goedemorgen.![]()
Beetje teveel gedronken gisteren.
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja echtzo vaak dat je iemand naast je verwacht en dan gewoon lege shizzle
![]()
Herkenbaar dus?
[..]
Aha :s
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja iddRetweet, dat ik dezelfde situatie heb dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rolling stone ben je ook hequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$
Oh zo, ja dat wist ik alquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Retweet, dat ik dezelfde situatie heb dus.
Jaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja.En dan maar oprollen in je dekens.
![]()
Zeker als ik er ook niet ben? :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, als d'r boyfriend er niet is lig ik in haar bed. =$
Ja, ruik je me nooit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker als ik er ook niet ben? :s
Neenee ik wil ze eerlijk verdienen. Maar wel bedankt zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, volgende keer dat ik lapo heb, mag jij openen, oké?
So so ~ mysterious ~.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet weten want heb er niks over gezegd
Dit is niet de eerste keer dat ik zulke wijsheden van je lees, maar toch welt er elke keer wel een traantje op.quote:
Jij niet neequote:Op donderdag 24 juli 2014 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je helemaal niet weten want heb er niks over gezegd
Nee. Volgende keer dus gewoon weer een shirt achterlaten zodat ik je geur kan snuiven.quote:
Dan niet hoor. :squote:Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neenee ik wil ze eerlijk verdienen. Maar wel bedankt zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |