Govver, slapeloze nachten. Pijn in m'n rug van het liggen, te lui om het raam dicht te doen. Heeeeelp.quote:
Alcohol drinken?quote:Op donderdag 24 juli 2014 04:09 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Govver, slapeloze nachten. Pijn in m'n rug van het liggen, te lui om het raam dicht te doen. Heeeeelp.![]()
Dan moet ik opstaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 04:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Alcohol drinken?
Maar even serieus, ventilator, kussen anders zetten, eten, fappen.
Als het dan nog niet lukt dan moet je stoppen met proberen en gewoon achter de pc.
Ik voel mijn ogen dichtvallen maar dan opeens zie ik vuurwerk in mijn oogleden en ben ik weer wakker.quote:
Oke nitraat PENG hahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 06:05 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik voel mijn ogen dichtvallen maar dan opeens zie ik vuurwerk in mijn oogleden en ben ik weer wakker.
Deed ik als baby/peuter wel regelmatig geloof ikquote:Op donderdag 24 juli 2014 06:13 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Kan ik ook met ogen open slapen?
Vliegen is leuk!quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:45 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ook niet, vandaag vliegen voor het eerst.
Zal wel goed gaan allemaal.
Ik sliep wel eigenlijk maar ben net wakker geworden.
Ik hoop niet dat hij van die kutbaby's die maar blijven janken aan boord heeft. Dat is erger dan iemand met vliegangst.quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Vliegen is zo kut
Laatste keer ging er iemand gillen achter me omdat er nogal wat turbulentie was tijdens het opstijgen (dat voelt nogal raar) Zo'n grote kerel, kaal, tatoeages, had zelfs een ring door z'n neus
Hij kreeg wel pilletjes gelukkig. Leukste was dat hij vanaf Schiphol nog een keer moest overstappen richting Engeland
Raam open, geen deken en geen pyjama? Als je nou even zegt waar je woont komen we even met de camera langs.quote:Op donderdag 24 juli 2014 03:36 schreef RadioSlut het volgende:
Hoe krijg je het voor mekaar om het warm tte hebben in huis?Ik woon in een slecht geïsoleerd rijtjeshuis, waar het overdag met buitentemperaturen van ong. 25 graden 35 graden celsius binnen is. Mijn kamer ligt op het zuiden, maar nu ik mijn raam open het heerlijk...
Wel zonder deken en zonder pyjama, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |