En Julis?!?!quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
Jaoh, waar is xmini?! En Bilge? En Burakius? En Turquaz, en, en...
Ik heb laatst een film gekeken op Netflix. Ging over twee geadopteerde kinderen uit Libanon en de strijd tussen de christenen en moslims daar. Ik kom totaal niet op de naam, maar die film is echt absoluut een aanrader. Enig idee welke ik bedoel?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Jullie moeten allemaal Homeland en/of het nieuwe "Tyrant" kijken.
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
quote:
Niet Incendies, toch? Een tweeling die op zoek gaat naar hun familiegeschiedenis in het Midden-Oosten? Zo niet, die staat ook op Netflix. Echt een aanrader.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb laatst een film gekeken op Netflix. Ging over twee geadopteerde kinderen uit Libanon en de strijd tussen de christenen en moslims daar. Ik kom totaal niet op de naam, maar die film is echt absoluut een aanrader. Enig idee welke ik bedoel?
Lul niet zo slap, man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Er wordt toevallig over een serie gepraat en ik post daar een gif van. Ik ga me niet bezighouden met elke post, toevallig een spoiler. Tja.
Lijkt me sterk dit, geen geldige bron.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
NWS / ISIS wil 4.000.000 vrouwen in IRAK laten besnijden..
.
. Mocht het waar zijn...
Jaaaa, die bedoel ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet Incendies, toch? Een tweeling die op zoek gaat naar hun familiegeschiedenis in het Midden-Oosten? Zo niet, die staat ook op Netflix. Echt een aanrader.
weet niet, komt mij niet bekend voor. Staat als het goed is toch in je netflix? misschien kan je daar opzoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb laatst een film gekeken op Netflix. Ging over twee geadopteerde kinderen uit Libanon en de strijd tussen de christenen en moslims daar. Ik kom totaal niet op de naam, maar die film is echt absoluut een aanrader. Enig idee welke ik bedoel?
Nooit meegewerkt eigk... meer omdat het mij een hype lijktquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je weleens werkt met speltbloem? Ik ga zo beginnen met bakken.
Hype ja? Daar heb ik weer niks van meegekregen. Mijn moeder zei dat ze het vroeger in koy gebruikten en het echt lekker was, maar blijkbaar viel er weinig mee te verdienen dus werd het op een gegeven moment niet meer verbouwd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit meegewerkt eigk... meer omdat het mij een hype lijkt
Smaakt het anders?quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hype ja? Daar heb ik weer niks van meegekregen. Mijn moeder zei dat ze het vroeger in koy gebruikten en het echt lekker was, maar blijkbaar viel er weinig mee te verdienen dus werd het op een gegeven moment niet meer verbouwd.
Het is Incendies en het staat op netflix ja. Het is een film dus na 90 min. ben je klaar waarschijnlijk. Kun je daarna Shouf Shouf kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:47 schreef Blocko het volgende:
[..]
weet niet, komt mij niet bekend voor. Staat als het goed is toch in je netflix? misschien kan je daar opzoeken.
Om een of andere rede heb ik nu zin gekregen om naar Shouf shouf de serie te kijken. Die seizoenen waren echt grappig. Heb die in een weekend allemaal gekeken. Jammer dat er niet iets vergelijkbaars is.
Je kan ook niet zeggen dat je een bepaalde serie gaat kijken. Erg makkelijk weer om de schuld bij een ander te leggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je express spoileren wanneer er twee posts boven je wordt geschreven dat iemand net aan de serie begint? Seriously, wat is daar het nut van? Ik snap de 'munzurluk' van sommige mensen gewoon echt niet.
Menemen makenquote:Op donderdag 24 juli 2014 15:58 schreef Peunage het volgende:
Ik moet echt weer een keer een omelet maken. Of iets anders met veel eiwitten.
Recept! Ik wil ook frozen yoghurt maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Ik ga denk ik ontbijtje maken. Beetje sucuk, kaas, eieren, brood, thee
Oh en volgens mijn broertje van de frozen yogurt geslaagd, zelf nog niet geproeft omdat ik ging slapen
Doe eens meer je best man. Ik moet altijd gapen bij je posts.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan ook niet zeggen dat je een bepaalde serie gaat kijken. Erg makkelijk weer om de schuld bij een ander te leggen.
Ik ben pisi aan het maken je mag komen eten als je wil.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:53 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, heb honger
Zin in pasteitjes, aardappelkoekjes, champignon in sojasaus met knoflook en sesamzaadjes.Oh my..
zou wel mn best willen doen but you aint worth itquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe eens meer je best man. Ik moet altijd gapen bij je posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |