Vind het gewoon triest om een serie voor iemand te gaan spoilen terwijl daar net nog over gesproken is.quote:
Lighten up.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vind het gewoon triest om een serie voor iemand te gaan spoilen terwijl daar net nog over gesproken is.
Waarom ga je express spoileren wanneer er twee posts boven je wordt geschreven dat iemand net aan de serie begint? Seriously, wat is daar het nut van? Ik snap de 'munzurluk' van sommige mensen gewoon echt niet.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo pisi maken. Heb het deeg gemaakt met speltbloem. Kijken of het wat wordt.
Ik denk dat sommige mensen ervan genieten je op te fokken. Zodoende die lighten up..quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je express spoileren wanneer er twee posts boven je wordt geschreven dat iemand net aan de serie begint. Seriously, wat is daar het nut van? Ik snap de 'munzurluk' van sommige mensen gewoon echt niet.
Tyrant lijkt me net zo slecht in elkaar gezet als The Devil's Doublequote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Jullie moeten allemaal Homeland en/of het nieuwe "Tyrant" kijken.
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
wat nou slecht :S.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tyrant lijkt me net zo slecht in elkaar gezet als The Devil's Double
The Devil's Double (2011) - IMDb
Blijkbaar ben ik heel anders opgevoed of zo. Ik vind het het raar en onbeschoft dat iemand waarmee je bijna elke dag 'praat' - al is het online - en je verder geen problemen mee hebt, er blijkbaar van geniet om jou uren kijkplezier te verpesten. Dat is het nou met spoileren. Het is niet even irritant doen, maar je verpest gelijk de hele serie. En dan ook nog gewoon negeren en doen alsof er niks aan de hand is.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen ervan genieten je op te fokken. Zodoende die lighten up..
Tja, daar hebben ze andere gedachtes over emancipatie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:35 schreef zarGon het volgende:
NWS / ISIS wil 4.000.000 vrouwen in IRAK laten besnijden..
.
. Mocht het waar zijn...
Ik kon altijd genieten van jou en Xmini's ruzie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik heel anders opgevoed of zo. Ik vind het het raar en onbeschoft dat iemand waarmee je bijna elke dag 'praat' - al is het online - en je verder geen problemen mee hebt, er blijkbaar van geniet om jou uren kijkplezier te verpesten. Dat is het nou met spoileren. Het is niet even irritant doen, maar je verpest gelijk de hele serie. En dan ook nog gewoon negeren en doen alsof er niks aan de hand is.![]()
Maar goed, de toon is daarmee wel gezet IMO. Ik kan dat soort sneaky en smiechterige mensen gewoon echt niet uitstaan.
Zaten buraya kadar. Daha ne diyecem? Maar zoals ik het al zei, de toon is daarmee wel gezet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kon altijd genieten van jou en Xmini's ruzie.![]()
Bosver bence.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen ervan genieten je op te fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |