Een uur of 4 is al genoeg. Ik had het gemaakt nadat ik klaar was met werk en m'n broertje kon het die avond nog etenquote:
Pics van jouw creatie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
500ml Yoghurt
60gram suiker
250ml slagroom
2 zakjes vanille suiker
Yoghurt, suiker en vanille suiker in 1 bak doen, goed roeren tot het suiker opgelost is. Daarna de slagroom opkloppen en bij de rest doen.
Daarna alles in bakjes doen en in de vriezer dumpen.
Je kan eventueel nog M&Ms er in doen of Oreo kruimels maken en over je frozen yogurt doen nadat het bevroren is.
Het klaarmaken is echt 15 minuten werk
Ok. Thanks, zal dit ook proberen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een uur of 4 is al genoeg. Ik had het gemaakt nadat ik klaar was met werk en m'n broertje kon het die avond nog eten
Beste is om niet te diepe schotel te nemen
Jawel ik kan niet zonder Turken en moslimasquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe jezelf dan een plezier en reageer helemaal niet.
Oke daarna.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik ben nog werken
Nog 40 minuutjes
Okeequote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jawel ik kan niet zonder Turken en moslimas
Yoghurt vervangen met nectarinesquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik wil een makkelijk gerecht of een makkelijk dessert. Iemand een recept? Ik wil niet naar buiten![]()
Ik heb nu geen yoghurt anders had ik frozen yoghurt gemaakt. :/
Ik heb wel een shitload aan nectarines.
MICROWAVE COOKIE.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Trouwens, ik wil een makkelijk gerecht of een makkelijk dessert. Iemand een recept? Ik wil niet naar buiten![]()
Ook geen vla ofzo?quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
Ohh. Dan een chocosouflee. Is ook zo gefixt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmm, ja kan ook.
[..]
Wij hebben geen magnetron, daar is mam op tegen.
Fruit en donkere chocolade whyyyquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:14 schreef Blocko het volgende:
http://bamskitchen.com/desserts/nectarine-chocolate-tart/
Zou wel die nectarines minder groot maken.
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Fruit en donkere chocolade whyyy
Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
En Crip wat ga je maken? Choco soufle of niet?
OMG fotooooooo don't forgetquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.
Ik denk dat ik wat ga improviseren. Nectarine's blancheren, pellen en dan stoven in zelfgemaakte caramal/toffee saus, goed laten indikken en dan bladerdeeg pakketjes ermee maken. Poedersuiker erover en dan wat slagroom erbij.
hmmmm waarom is kiezen zo moeilijkkkk
I know that feeling sis. First world problems.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh! Als ik het vandaag ga maken yes..
ik twijfel nog.
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met anderequote:
Oké, lekker random.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met andere
http://www.tooshytostop.c(...)-an-overlooked-muse/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Lekker wijf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
Ik weet niet hoe jouw figuur eruitziet maar als je meer vlees op je botten heb dan haar dan ben je in hun ogen waarschijnlijk obesitas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Als dat plussize is dan weet ik niet wat ik ben.
Huh wat? Voor mij wilde ze het niet maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Borte, je zou verjaardagstaart voor mij maken, dus zet dat maar op je blog.
Tyrant en Homeland zijn goede series.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Jullie moeten allemaal Homeland en/of het nieuwe "Tyrant" kijken.
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |