quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is het ook niet. Daarom heb ik ook een afspraak staan voor morgen. Hoogstwaarschijnlijk is het een abces of ontsteking als dat niet dezelfde dingen zijn.
Jaa, ben nog steeds aan de ibo.quote:
Hoe kom je daarbij? Ik was de eerste paar dagen juist ziek van de koorts. Maar na 2-3 dagen was dat wel over.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Gek dat je eigenlijk niet echt koorts hebt gekregen. Alleen eerste dag een klein beetje, zei je.
Najah ik weet niet wat lichte koorts is maar ik kon amper op mijn benen staan van zondag tot en met dinsdag ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Dan herinner ik me het verkeerd. Ik dacht dat je maar een lichte koorts had.
Dat klinkt niet als licht, nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Najah ik weet niet wat lichte koorts is maar ik kon amper op mijn benen staan van zondag tot en met dinsdag ofzo.
Let GoT begin. ''Winter is coming.''quote:
quote:
duurt nog wel ffquote:Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Let GoT begin. ''Winter is coming.''
geniet maar kijk met matequote:
Tot seizoen 4 ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
Spoiler GoTyou aint seen nothin yet, cersei/jaimieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Geen Nederlands als optie? Achja, het is niet heel ingewikkeld Engels; ik heb ook met Engelse subs gekeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:54 schreef Bortecinem het volgende:
De mijne heeft ook Engelse ondertiteling for some strange reason...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |