Hehe, dit kan écht niet, hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iets waarvoor ik mijn moeder niet nodig heb?
Er zijn nog veel dingen die ik moet leren. Baklava, Icli kofte etc. Maar daar moet ik echt tijd voor vrijmaken. Is time consuminkkk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hehe, dit kan écht niet, hoor.
Ben sende o isigi görüyorum. Je kunt het.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn nog veel dingen die ik moet leren. Baklava, Icli kofte etc. Maar daar moet ik echt tijd voor vrijmaken. Is time consuminkkk.
Ehm sagol..quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben sende o isigi görüyorum. Je kunt het.
Ik vind hem dan ook redelijk serieus. Dat wordt het later iig wel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef TheMagnificent het volgende:
BB is trouwens ietsjes anders dan ik verwacht had. Soms is het een beetje comedy-achtig. Ik had me niet echt ingelezen, maar dacht dat de hele serie een serieuze toon zou hebben. Maar het is niet slecht.
Ben jij al klaar met de serie?
Smooth player...quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
mum sonduquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste (pilot)aflevering gezien, dus misschien vandaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind hem dan ook redelijk serieus. Dat wordt het later iig wel.
Nee, ik ben nog niet klaar. Sowieso staat het laatste seizoen niet op Netflix.
Oh, oyle mi? NOOO DAN IS HET BIJNA AFGELOPEN.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar de eerste (pilot)aflevering gezien, dus misschien vandaar.
Laatste seizoen niet? Volgens Wiki is het 5 seizoenen en staat er zo te zien gewoon op, hoor.
Ga ik ook doen. Heb ook niet gezegd dat ik het niet goed vind. Moet toch wat tot het nieuwe seizoen van GoT...quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, oyle mi? NOOO DAN IS HET BIJNA AFGELOPEN.![]()
Je moet echt verder kijken voordat je een oordeel kan vellen imo.
Orange is the new black... allemaal lesbiennesquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Heb ook niet gezegd dat ik het niet goed vind. Moet toch wat tot het nieuwe seizoen van GoT...
Nee, even geen lesbo's, homo's of bi's meer voor mij; heb net 4 seizoenen GoT achter de rug.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Orange is the new black... allemaal lesbiennes
Blijkbaar zaten daar allemaal Fransen in.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Vliegtuig van Air Algérie is inderdaad neergestort (in Niger) met 116 mensen aan boord.
Ik heb de spullen niet in huis blijkbaar. En verder is mijn gezicht nog veel te lelijk om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Borte, je zou verjaardagstaart voor mij maken, dus zet dat maar op je blog.
Damn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Vliegtuig van Air Algérie is inderdaad neergestort (in Niger) met 116 mensen aan boord.
Overdrijver gespot.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb de spullen niet in huis blijkbaar. En verder is mijn gezicht nog veel te lelijk om naar buiten te gaan.
Dat is niet normaal. Wat zei arts?quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn gezicht ziet er letterlijk vervormd uit en iedereen in mijn omgeving zegt hetzelfde.
Is het ook niet. Daarom heb ik ook een afspraak staan voor morgen. Hoogstwaarschijnlijk is het een abces of ontsteking als dat niet dezelfde dingen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet normaal. Wat zei arts?
Oké, oké, maar volgend jaar wil ik geen smoesjes.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb de spullen niet in huis blijkbaar. En verder is mijn gezicht nog veel te lelijk om naar buiten te gaan.
Aleikum salaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |