Fernandes ook, maar dat vind ik niet zo lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kun je hem even bellen en melden dat het 1 bedrijf is.
Waarom boycotten?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Fernandes ook, maar dat vind ik niet zo lekker.
Wel jammer van Sprite en Minute-Maid. Maar ja, genoeg andere dranken om te drinken. Boycotten die dingen
http://vpm.org.my/bds/34-why-boycott-coca-colaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw reden niet. Enlighten me
Ik durf morgen niet meer terug te vliegen...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zie het al...
NWS / Contact verloren met passagiersvliegtuig Air Algeria
Ah. Van hetzelfde genre als boycot Aldi, die steunen Israel.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://vpm.org.my/bds/34-why-boycott-coca-cola
Veel leesplezier
Heb je gelezen of wat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Van hetzelfde genre als boycot Aldi, die steunen Israel.
Steunen ze Israël openlijk? Zoals de firma Lauder?
Mensen roepen heel snel dingen... ik geloof niet dat Coca Cola iets openlijk steunt. Zo dom zijn ze niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je gelezen of wat?
En sowieso, verwacht je dat iedereen dat openlijk zal toegeven?
Jij vindt het beter om elke initiatief af te kraken. Is veel makkelijker toch.
Wat zeg jijquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen roepen heel snel dingen... ik geloof niet dat Coca Cola iets openlijk steunt. Zo dom zijn ze niet.
Van hoelaat tot hoelaat?quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komt iemand zondag naar de demonstraties in Rotterdam?
Heb ik al gedaan. Zie geen reden tot boycot. Doe lief anders moeten we die kennismakingsdate van vnv cancellen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Ga die links eens lezen ofzo.
"Mensen roepen heel snel dingen"
quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Zie geen reden tot boycot. Doe lief anders moeten we die kennismakingsdate van vnv cancellen.
Uuuuufff......quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:12 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
. Wacht jij maar op de dag dat ze het openlijk steunen, want ja dan is het zo en tot die tijd niet, toch?
Zeg dan gewoon dat je het te lekker vindt of teveel moeite in plaats van deze onzin.
Je hebt gelijk tamamquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar was je het mee oneens wat in die link stond?
Iets zoetsquote:Op donderdag 24 juli 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand nog requests voor een volgende blogpost?
Ehhh....quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat ik spinaziecake ga maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |