Je bent gewoon veeleisend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erg he
En dan werk ik ook nog eens bij een Mannenbedrijf.
De vrouwen die ik hier zie zijn gedrochten. Gelukkig voor de mannen dat ik er ben. Eye candy tochquote:Op donderdag 24 juli 2014 09:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent gewoon veeleisend.
Het bedrijfsonderdeel waarvoor ik werk (300FTE) bestaat voor 95% uit mannen. Ik zie bijna geen vrouwen op het werk.![]()
![]()
Wat heb je uitgespookt dat je geen man kan vinden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 09:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De vrouwen die ik hier zie zijn gedrochten. Gelukkig voor de mannen dat ik er ben. Eye candy toch
Van de 8000 mannen die hier werken zit ik net de Henkies van 50 jaar
Laf olsun, ik ben niet op zoekquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat heb je uitgespookt dat je geen man kan vinden?Of staat je bitch mode continu aan op het werk?
Ik wil me laten overplaatsen naar het Sales/Marketing-bedrijfsonderdeel (90% vrouw, meerendeel 25-30j), maar het lukt me niet. Ik word continu door het MT tegengewerkt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
De mannen op mijn werk zeggen dat ze medelijden hebben met mijn toekomstige man.
Twee dan.
Wat zijn je wensenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voldoe jij aan mijn wensen?
Borte, ook herkenbaar
Het ligt gewoon aan hun.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Voldoe jij aan mijn wensen?
Borte, ook herkenbaar
Lief.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lang? Check
Donker haar? Check
Baard? Check
What else
Ik vin helemal moooi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief.
Niet te streng.
Moet me wat los laten.
Energie hebben.
Enigszins sociaal zijn.
Thats all.
Vnv. Dm me je adres maar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vin helemal moooi.
Prik maar een datum
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
De mannen op mijn werk zeggen dat ze medelijden hebben met mijn toekomstige man.
Twee dan.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef Bortecinem het volgende:
Maar het slaat echt nergens op. Voor jezelf opkomen en niet ja amen zeggen tegen alles en iedereen maakt je al een bitch blijkbaar.
Ik heb trouwens ook gehoord dat ik 'te lief' ben. Weer door twee andere collega's. Dusssssd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:28 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.cnnturk.com/ha(...)icerek-protesto-etti
Gouverneur van de provincie Tekirdag protesteert tegen Coca-Cola door in plaats daarvan Fanta te drinken...
Ik denk dat iemand hem daar onderhand wel van op de hoogte heeft gesteld, gezien hij zijn Twitteraccount inmiddels heeft gesloten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Kun je hem even bellen en melden dat het 1 bedrijf is.
Ik zie het al...quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Passagiersvliegtuig? Heb nog niks gezien op nieuwssites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |