Nee.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ziet er lekker uit toch.
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.quote:Op donderdag 24 juli 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
En Crip wat ga je maken? Choco soufle of niet?
OMG fotooooooo don't forgetquote:Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb niet de juiste chocolade in huis.
Ik denk dat ik wat ga improviseren. Nectarine's blancheren, pellen en dan stoven in zelfgemaakte caramal/toffee saus, goed laten indikken en dan bladerdeeg pakketjes ermee maken. Poedersuiker erover en dan wat slagroom erbij.
hmmmm waarom is kiezen zo moeilijkkkk
I know that feeling sis. First world problems.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh! Als ik het vandaag ga maken yes..
ik twijfel nog.
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met anderequote:
Oké, lekker random.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
william wordsworth beloofte vrouw maar trouwt met andere
http://www.tooshytostop.c(...)-an-overlooked-muse/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Lekker wijf zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
Ik weet niet hoe jouw figuur eruitziet maar als je meer vlees op je botten heb dan haar dan ben je in hun ogen waarschijnlijk obesitas.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
Als dat plussize is dan weet ik niet wat ik ben.
Huh wat? Voor mij wilde ze het niet maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:29 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Borte, je zou verjaardagstaart voor mij maken, dus zet dat maar op je blog.
Tyrant en Homeland zijn goede series.quote:Op donderdag 24 juli 2014 15:27 schreef Blocko het volgende:
Jullie moeten allemaal Homeland en/of het nieuwe "Tyrant" kijken.
Gewoon midden oosten shit, Moslims die de baas zijn en het westerlingen moeilijk maken.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had dit plaatje al eens eerder gezien maar voel toch de drang om hem hier te plaatsen.
-spoiler voor de vasters-Dayumn, zou haar echt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me echt af hoe normaal, slank of zelfs dun er dan uitziet in hun hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Ben trots op je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |