quote:
Ik zou jullie willen adviseren meer te posten, maar tegen mijn ongekende piekmomenten valt niet op te boksen.quote:
Ik ben al 3 keer de nummer 1 geweest dit jaar, dus ga maar weer weg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:32 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik weet nog wel de tijden dat ik nummer 1 was
je bent zelf hommo, beetje een man zoenen om te 'experimenteren'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet nog zo'n homo die de UI van GG7 jat![]()
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet nog zo'n homo die de UI van GG7 jat![]()
Kijk dat speklaagje danquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:29 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Dit dik vinden
Rondingen niet kunnen waarderen
Pedo. (of 12 jarige)
Ik ben net weer vrij, moet er weer ff inkomen. Had eerder vrij kunnen zijn als een zeker iemand een #freepcd campagne was gestartquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben al 3 keer de nummer 1 geweest dit jaar, dus ga maar weer weg.
Mollige vrouwen (L)quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
vies dik
Vergeleken met jou broodmager
Post maar verder op dit account, bevalt me goed namelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:34 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
je bent zelf hommo, beetje een man zoenen om te 'experimenteren'.
ditquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Post maar verder op dit account, bevalt me goed namelijk.
Van wie ben jij het kloontje danquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:34 schreef EdmundReid het volgende:
[..]
je bent zelf hommo, beetje een man zoenen om te 'experimenteren'.
Ik wist niet eens dat je vast was man DM danquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik ben net weer vrij, moet er weer ff inkomen. Had eerder vrij kunnen zijn als een zeker iemand een #freepcd campagne was gestart
Maar mijn autisme kan die niet handelenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch?
linkse boom knuffelaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van wie ben jij het kloontje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |