Doe het gewoon nog een keer, yolo.quote:
heldquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doe het gewoon nog een keer, yolo.
We moeten elkaar dan ook steunen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ook nooit gekregen, het geeft niet.
haal me pica weg plsquote:
Nee, meer, als je 20 bent heb je er al een kwart op zitten :/quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is een kwart van je leven ja
Ik heb altijd de hoop dat ik 100 wordtquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, meer, als je 20 bent heb je er al een kwart op zitten :/
Vanaf 30 ben je oud ;/
Gezond leven man, geen stress.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb altijd de hoop dat ik 100 wordt
Dat is nou het probleem, wat heb je aan oud worden als je niet geleefd hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezond leven man, geen stress.
25 is toch ook wel een mijlpaal waar je niet blij van wordt. Tevens student afquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, meer, als je 20 bent heb je er al een kwart op zitten :/
Vanaf 30 ben je oud ;/
Want leven staat aan een ongezond leven lijden?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, wat heb je aan oud worden als je niet geleefd hebt
Tja, zo heb je dat met meerdere leeftijden. Waarschijnlijk zou je altijd wel zo oud willen blijven. Gewoon niet druk om maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 is toch ook wel een mijlpaal waar je niet blij van wordt. Tevens student af
21. Wat een leeftijd is datquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, zo heb je dat met meerdere leeftijden. Waarschijnlijk zou je altijd wel zo oud willen blijven. Gewoon niet druk om maken.
Start weer op een opleiding, mits je genoeg doekoe hebt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
25 is toch ook wel een mijlpaal waar je niet blij van wordt. Tevens student af
blijf gewoon jong mi mangquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
21. Wat een leeftijd is datvolwassen maar ook net weer niet
Mwa, ben je nog een jong ventje. 23/24 forever zou mooi zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
21. Wat een leeftijd is datvolwassen maar ook net weer niet
Daar heb ik dan ook weer geen zin in. En geld maar besteden aan reizen dit najaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Start weer op een opleiding, mits je genoeg doekoe hebt.
Precies. #foreveryoungquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
blijf gewoon jong mi mang
fuck settelen ja toch
Misschien later als je in een sleur zit of zo.. kon je maar altijd reizen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook weer geen zin in. En geld maar besteden aan reizen dit najaar
[..]
Gezond leven=Geen alcohol, drugs, fast food, uitgaan, niet laat slapen, huisje boompje beestje met een korte pittig kapsel Ria en twee kids genaamd Pleun en Sterrequote:Op donderdag 24 juli 2014 00:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want leven staat aan een ongezond leven lijden?
Ja, oke, wellicht had je nu in bed moeten liggen.
Mwah, over half jaar heb ik geen huis, geen werk. Al geen studie meer dus op zich wel een mooi moment ervoor. Al zou ik nu een vaste baan vinden, dan zit je daarna toch een soort vast. En dan gaan genieten als je oud bent en een verrot lichaam hebtquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien later als je in een sleur zit of zo.. kon je maar altijd reizen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |