quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
omfg dat zag ik echt niet wat een afgang nu denkt een dikzak die zich online Bar-Le-Duc noemt dat ik hommo ben
quote:
Volgens mij is hij Roadtrip trouwens.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Er zijn er maar weinigen die het kunnen, maar TS kan het: Roadtrip zijn kutheid evenaren.
Nogsteeds geen kloonquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Roadtrip trouwens.
Ik ben niet dik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
omfg dat zag ik echt niet wat een afgang nu denkt een dikzak die zich online Guus_Geluk7 noemt dat ik hommo ben
Je snapt dat dat erg ongeloofwaardig overkomt, neem ik aan?quote:
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Ja dat gebeurd op eckte eckte festivals
Dikke vacht jwtz.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben niet dik.
Ik heb gewoon zware botten
Nou het is zo.....quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen.
Niet zo veel aan te doen ehquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je snapt dat dat erg ongeloofwaardig overkomt, neem ik aan?
Das waar.quote:
Zou me weinig verbazen idd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Roadtrip trouwens.
Mensen die dat artikel niet grappig vindenquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die girlzsceneaids ook serieus gaan lezen
Ik zou niet weten waarom dat artikel grappig zou moeten zijn, maar jij vindt jouw pohi ook geen pure aids, dus dat jij wat dat betreft minder goed in staat bent zulke dingen te beoordelen verbaast mij niets.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef fuckroyksopp het volgende:
[..]
Mensen die dat artikel niet grappig vinden
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat artikel grappig zou moeten zijn, maar jij vindt jouw pohi ook geen pure aids, dus dat jij wat dat betreft minder goed in staat bent zulke dingen te beoordelen verbaast mij niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |