Wat is je punt?quote:
op zondag ochtend met je drunken kop in six flags alle achtbanen zitten en daarna bijna het park uitgetrapt worden omdat je je in een fontein aan het douchen bent, alleen maar omn wakker te blijven voor dat ene middag concert wat je wilt zien en om een of andere redden niet op een schappelijke tijd plaatsvind, voor zover je op dag 3 van een festival nog een schema kan volgen(dat was trouwens nog in de tijd dat ze op de higher ground nog herbals verkochten)quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
3 dagen feesten, er zullen vast wel mensen hier zijn die dat wel eens gedaan hebben.
Ikke niet, heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
op zondag ochtend met je drunken kop in six flags alle achtbanen zitten en daarna bijna het park uitgetrapt worden omdat je je in een fontein aan het douchen bent, alleen maar omn wakker te blijven voor dat ene middag concert wat je wilt zien en om een of andere redden niet op een schappelijke tijd plaatsvind, voor zover je op dag 3 van een festival nog een schema kan volgen(dat was trouwens nog in de tijd dat ze op de higher ground nog herbals verkochten)
Weet niet hoe oud je precies bent, maar hoe dan ook, over 10 jaar denk je 'toen dacht ik dat ik oud was, maar dat viel toen best nog wel mee'.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klinkt best grappig.
Maar daarvoor moet je wel jong zijn denk ik zomaar.![]()
Ik vind dat 2pac door zn fans overgewaardeerd word, zelfde heb ik met Biggie.quote:
Tijdens mijn vakantie in mei ben ik weer eens ouderwets doorgezakt en ging ik pas naar bed toen het al licht werd. En dat op mijn leeftijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Klinkt best grappig.
Maar daarvoor moet je wel jong zijn denk ik zomaar.![]()
Coolquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud je precies bent, maar hoe dan ook, over 10 jaar denk je 'toen dacht ik dat ik oud was, maar dat viel toen best nog wel mee'.
(daarom draag ik sinds kort gewoon weer 'hippe sneakers')
Zelf heb ik het idee dat ik 'm wel op waarde kan schatten. Of de rest dat ook doet is idd een ander verhaal, en daar zou je best gelijk in kunnen hebben, als ik de hoeveelheid slechte geremixte nummers zie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vind dat 2pac door zn fans overgewaardeerd word, zelfde heb ik met Biggie.
Ik kan bepaalde nummers echt waarderen,maar ze hadden nooit het zelfde publiek bereikt als beide heren nu nog in leven geweest zouden zijn.
Coolquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie in mei ben ik weer eens ouderwets doorgezakt en ging ik pas naar bed toen het al licht werd. En dat op mijn leeftijd
Dat zou ik denk ik ook niet meer trekken, maar misschien is Paro wel een paar jaar jonger dan onsquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Coolwakker blijven lukt me ook wel maar echt feesten zoals paro omschreef lukt denk ik niet meer, niet dat ik ook zo wil eindigen, in een fontein.
Jullie halen hier af en toe ook aardig de nachten doorquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Coolwakker blijven lukt me ook wel maar echt feesten zoals paro omschreef lukt denk ik niet meer, niet dat ik ook zo wil eindigen, in een fontein.
Dezequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
CoolWelke? Ik heb nike's
![]()
En bijna 40![]()
Hartstikke jong nogmaar 3 dagen doorhalen gaat me niet meer lukken.
Alhoewel 2 dagen me steeds beter af gaat de laatste tijd.
Jonkiequote:Op woensdag 23 juli 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
CoolWelke? Ik heb nike's
![]()
En bijna 40![]()
Hartstikke jong nogmaar 3 dagen doorhalen gaat me niet meer lukken.
Alhoewel 2 dagen me steeds beter af gaat de laatste tijd.
Het heeft niet met geode of slechte remixes te maken, het heeft te maken met het monotome stemgeluid van een rapper en de repetetieve van de producer die 90% van zn beats maakt,daar kan je maar tot op bepaalde tijd op teren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zelf heb ik het idee dat ik 'm wel op waarde kan schatten. Of de rest dat ook doet is idd een ander verhaal, en daar zou je best gelijk in kunnen hebben, als ik de hoeveelheid slechte geremixte nummers zie.
Ik weet het eigenlijk niet meer, volgens mij was ie al de 30 gepaseerd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou ik denk ik ook niet meer trekken, maar misschien is Paro wel een paar jaar jonger dan ons
Klopt, zo raar, ik heb echt minder slaap nodig dan voorheen, best wel irritant, maar ja wat doe je eraan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jullie halen hier af en toe ook aardig de nachten door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |