Tegels staan geloof ik al klaar buiten op de veranda....quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:46 schreef Poezewoes het volgende:
Moeten de wanden van Vanes haar keuken niet betegeld worden?
wat een stuk.onbenul, een.plaag komt nooit allen anders was het geen plaag, denk naquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Urb het volgende:
Isa zegt veelbetekenend "We hebben natuurlijk onze huisdieren-plaag GEHAD" "Ze kwamen ineens overal vandaan, alsof iemand ze gedropped had!"
Joh
Volgens Marije zijn ze nu weg.
Vrouwelijke Laura en Manlijke Lauraquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:47 schreef firo het volgende:
ik ben wel benieuwd hoe de stem die 2 namen gaat oplossen?
de naam Eef heb ik eerder gelezen hierquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:48 schreef Urb het volgende:
Marije tegen Lau2 "Ik zei al tegen Lot, volgens mij staat Eef daar"
Weird
Fuckin gezapig hè?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
Marrije, Nicolien, Collinda en Laura 2. Ik kan het niet meer verdragen. Dan nog liever een Bil, Lot of Bil.
Dat zachte lieve toontje gaat me zwaar tegenstaan. Ik ga aan de sappenkuur, met whiskey
slainte!quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
Marrije, Nicolien, Collinda en Laura 2. Ik kan het niet meer verdragen. Dan nog liever een Bil, Lot of Bil.
Dat zachte lieve toontje gaat me zwaar tegenstaan. Ik ga aan de sappenkuur, met whiskey
klinkt best goedquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
Gezapig, dat woord zocht ikquote:
The end is near.........quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kleurloos typje erbij weer...
Het wordt al minder en minder
I love Jameson.quote:
En wat voor een! Een hippie lesbo met vliegende tapijtenquote:
Hoor de laatste tijd steeds vaker van dit soort rare versprekingen,valt verder bijna iemand op idd.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:48 schreef Urb het volgende:
Marije tegen Lau2 "Ik zei al tegen Lot, volgens mij staat Eef daar"
Weird
Hoezo lesboquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En wat voor een! Een hippie lesbo met vliegende tapijten
Ja en zij gaat in Sonny zijn bedquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:52 schreef Oekaboe het volgende:
Gaat ze bij Isa liggen ? Is Sonny al naar Aike dr bed gegaan ?
Weer een lesbiquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En wat voor een! Een hippie lesbo met vliegende tapijten
met dat gore matrasquote:
er zijn zoveel lekkere whiskeysquote:
Script, instructies of complottenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is er trouwens geen geluid op de 360 meer?
volgende maand krijgt marjet kapsel ron en dennisquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:56 schreef yuno het volgende:
die haren van bil
die kapster was echt geniaal, haha
Was dat iemand die haar haatquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:56 schreef yuno het volgende:
die haren van bil
die kapster was echt geniaal, haha
Of amateursquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |