SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerde
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 23-07-2014 21:28:19 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Lekker snel.quote:
Toevalligquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef R0T29 het volgende:
Lot kent haar dus ook echt...overduidelijk...
dat zegt al genoeg danquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef R0T29 het volgende:
Lot kent haar dus ook echt...overduidelijk...
Had je niet verwacht héquote:
-edit- Staan er wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef Dottey het volgende:
NIEUWE POLLS ergens? Dan zet ik ze er gelijk in
beetje achtergrond infoquote:De 27-jarige Laura omschrijft zichzelf als een hippie van deze tijd. Ze heeft de opleiding interieurstyling afgerond en werkt nu als vertegenwoordigster in een woonwinkel. Op dit moment is ze single en woont ze samen met haar hond in het zuiden van het land.
Dit flowerpower meisje heeft het gevoel dat ze in de verkeerde tijd geboren is, de jaren zeventig past beter bij haar. Het allerbelangrijkste in haar leven is lief zijn voor elkaar. Iedere dag het beste uit jezelf en de mensen om je heen halen. Dit is ook de boodschap die zij aan de inwoners gaat overbrengen.
Haar ideale wereld is minder materialistisch ingesteld en heeft meer diepgang. Ze hoopt op een wereld waarin mensen minder aan zichzelf denken en meer voor elkaar overhebben.
In Utopia wil ze de nadruk leggen op sociale activiteiten, zoals een vaste kindermiddag op woensdag. Daarnaast gaat ze geld verdienen met het organiseren van een Spaanse avond, schilderworkshops en open podium avonden. Er is volgens haar een tekort aan muziek in Utopia en daar brengt zij graag verandering in, want muziek verbindt mensen en dat is volgens haar hard nodig in Utopia. Ook wil ze het interieur in de loods opknappen om zo meer sfeer en gezelligheid te creëren.
Deze idealistische meid wil in mogelijkheden denken en niet in beperkingen. Ze hoopt iedereen te kunnen inspireren met haar levenswijze en hierdoor de wereld een stukje beter te maken.
Eigenlijk welquote:
Ik verstond zelfs "Een van de netste kamers"quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:10 schreef Injetta het volgende:
Laura: wat een troep he in deze kamer?
Wij hebben de netste kamer. Loopt hun kamer in en zegt dan: nu is het even troep, maar het is de netste kamer. Het is wel troep nu, maar het is de netste kamer?
Dus.. je maakt een grote teringbende in je kamer en zegt dan gewoon dat het de netste kamer is, alleen het is nu even een troep...
Heuh hoe kan dat?quote:
Oh, dat was de bedoeling maar Lot heeft zijn kaas al weer te pakken en die Sonny valt hem ook lastigquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef pullup het volgende:
Gio gaat zich lekker in ijn uppie bezatten
Ik geef hem groot gelijk. Jammer dat Lot direct wijn komt bietsen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef pullup het volgende:
Gio gaat zich lekker in ijn uppie bezatten
Zou ik ook allemaal niet kenbaar maken als je net erin zitquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Dutchmannew het volgende:
Die nieuwe gaat marjet en ruud er dus ook nietuitstemmen
waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Dutchmannew het volgende:
Die nieuwe gaat marjet en ruud er dus ook nietuitstemmen
ik dacht even dat ze tig peuken in der handen had.. maar dat is der armbandquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef Urb het volgende:
[ afbeelding ]
Hatsee, peukie, brok brie erbij.
Lau lult. Weet niet eens dat Nico de plantenbakken heeft gemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef mazaru het volgende:
Hoor ik Laura nou zeggen dat Ruud het meeste werk heeft gedaan?????
Ik wil ook op die knop drukken, ik heb nog wel een aantal dingen te vragenquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef PoezeligDing het volgende:
'In de ZK zit een knop en als je die ingedrukt houdt kun je wat vragen, maar dat merk je vanzelf.'
Yep, ze vond ze eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenigggggggggggquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ze heeft ook leuke cowboylaarzen.
Heeft bil ze al gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |