abonnement Unibet Coolblue
pi_142654986


quote:
Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....


[ Bericht 11% gewijzigd door wyccie op 23-07-2014 21:10:46 ]
pi_142655066
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef wyccie het volgende:
Overgeven van de pijn in haar stuit of van de val op haar hoofd? Is ze verward geweest?
Heeft ze een scan van haar hoofd gehad?

Oh, blijkbaar kan ik mobiel niet een nieuwe reeks openen.
Ik loop even naar de pc, duurt even.
Woon je in een kasteel ofzo? :P
De val op haar hoofd viel erg mee, ze was daar alleen van geschrokken, en van de val zelf natuurlijk. De pijn kwam echt door de pijn in de stuit, scan van haar hoofd was ook niet nodig. Ze werd heel misselijk als ze ging staan om te lopen enzo, dus dat kon ze ook niet toen, nu gelukkig weer wel.
pi_142655135
Ik verwacht trouwens een mooie OP foto van jou op je fiets wyccie.
pi_142655302
Bij iemand die braakt na een val op het hoofd wordt hier altijd een scan gedaan. Je zou maar iets belangrijks missen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142655334
Ok, ze zullen wel het protocol hebben gevolgd voor traumatisch letsel.

Ik zal een andere foto plaatsen.
pi_142655350
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij iemand die braakt na een val op het hoofd wordt hier altijd een scan gedaan. Je zou maar iets belangrijks missen.
Het was niet echt een val op het hoofd. Ze viel op haar achterwerk en heup, en als laatste kwam haar zijkant van het gezicht tegen het asfalt, hoe hard weet ik niet, maar zeker niet hard. Was ook geen oppervlakkige wond te zien.
pi_142655428
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:09 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Het was niet echt een val op het hoofd. Ze viel op haar achterwerk en heup, en als laatste kwam haar zijkant van het gezicht tegen het asfalt, hoe hard weet ik niet, maar zeker niet hard. Was ook geen oppervlakkige wond te zien.
Hm oke. Uitwendig letsel zegt niet altijd iets over inwendig. Maar ze zullen er vast goed naar gekeken hebben. Ik als noob zou toch het zekere voor het onzekere nemen denk ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142655459
Ah, als er geen aangezichtsletsel en geen verwardheid/geheugenverlies is, hoeft dat inderdaad niet.
pi_142655464
Ja, klinkt wel logisch. Denk vooral die extreme pijn i.c.m. de hitte wat haar deed overgeven.
pi_142655506
Ja, die hitte is kut. Ik heb de afgelopen twee dagen veel te weinig gedronken. Als ik dan ook even moet staan word ik ook niet lekker.
Dus ik ben nu een kan thee aan het wegwerken. Verse muntthee. :9
pi_142655554
Iemand toevallig de slimste mens gezien vorige week? Ik ben aan het terugkijken. Net een vraag over een modepopje dat recentelijk 50 jaar is geworden, geeft iemand als antwoord Marilyn Monroe :')
Het was hem ontgaan dat ze overleden was _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142655579
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, die hitte is kut. Ik heb de afgelopen twee dagen veel te weinig gedronken. Als ik dan ook even moet staan word ik ook niet lekker.
Dus ik ben nu een kan thee aan het wegwerken. Verse muntthee. :9
Met echte munt? :9~
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142655605
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met echte munt? :9~
Ja, rijksdaalders en stuivers. Mmmmm.

Nee, serieus, echte munt. :Y
pi_142655613
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, die hitte is kut. Ik heb de afgelopen twee dagen veel te weinig gedronken. Als ik dan ook even moet staan word ik ook niet lekker.
Dus ik ben nu een kan thee aan het wegwerken. Verse muntthee. :9
Thee met dit weer lijkt me niks :P

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand toevallig de slimste mens gezien vorige week? Ik ben aan het terugkijken. Net een vraag over een modepopje dat recentelijk 50 jaar is geworden, geeft iemand als antwoord Marilyn Monroe :')
Het was hem ontgaan dat ze overleden was _O-
Blegh, de slimste mens. Als ik alleen al die stem van Philip hoor moet ik zappen. Die man is zo verschrikkelijk irritant, daar moet ik nou van overgeven.
pi_142655637
Thee is juist goed, lest dorst. Water ook, maar je moet geen frisdranken gaan drinken.

Ik heb gisteren de Slimste Mens gezien, die Maurice van de musicals weet best veel.
pi_142655651
Lekkah. Ik ga me ook eens naar de keuken hijsen om wat te drinken.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142655660
Vind je het gek dat dat spul dorst lest, het is niet te zuipen :P
pi_142655688
Lekkah? Misschien vind je een breezer wel lekker Njos.
pi_142655912
Ja hmm lekker zoet.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142655990
Ik ga een biertje pakken :9
pi_142656140
Ik ga ook maar thee zetten denk ik, als wyccie zegt dat dat zo goed is. Heb helaas geen munt maar wel allemaal chinese theedingen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142656338
Chinese thee is ook goed. Theedingen zijn discutabel.
pi_142656453
He wyccie, welke afstanden rijd je dan met je clubje?
pi_142656711
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:36 schreef Robby87 het volgende:
He wyccie, welke afstanden rijd je dan met je clubje?
Ga je nou morgen echt Wyccie ontmoeten? Heb ik dat net even snel gelezen?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_142656771
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Ga je nou morgen echt Wyccie ontmoeten? Heb ik dat net even snel gelezen?
Mijn wielren staat helaas niet in Nijmegen, maar zou ik denk ook niet leuk vinden om met een hele groep te gaan fietsen. Wel een keertje met wyccie samen natuurlijk ;) maar dat gaat toch niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')