Wat een aandachtsgeile poes. Lijkt die van ons wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Anne het volgende:
De laatste stand is ongeveer dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt er strak in zo te zien.. Wat ga je nog in de tuin zetten om t gezelliger te maken?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SD doet er wat langer over, de vorige keer dat iemand de tuin afmaakte van een huisje met Anne.................quote:
Flauwe opmerking, maar de tuin waar jij op doelt is nooit afgemaakt in mijn bijzijn, dus SD is veiligquote:Op maandag 28 juli 2014 12:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
SD doet er wat langer over, de vorige keer dat iemand de tuin afmaakte van een huisje met Anne.................
Zelfgemaakte plantenbakken van het steigerhout op deze foto in ieder geval:quote:Op maandag 28 juli 2014 12:06 schreef Kater79 het volgende:
[..]
Ligt er strak in zo te zien.. Wat ga je nog in de tuin zetten om t gezelliger te maken?
Je moest lachen, geef maar toequote:Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Flauwe opmerking, maar de tuin waar jij op doelt is nooit afgemaakt in mijn bijzijn, dus SD is veilig.
Aha das wel een goed idee! Check mn topic "tuin bestraten met betontegels 40x60" dan doe je misschien nog wat ideeen opquote:Op maandag 28 juli 2014 12:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Flauwe opmerking, maar de tuin waar jij op doelt is nooit afgemaakt in mijn bijzijn, dus SD is veilig.
De achtertuin is inmiddels compleet bestraat. Maar het gaat inderdaad een beetje langzaam, gewoonweg omdat SD veel werkt. Daarom gaan we nu toch maar eens kijken naar (een professioneel) iemand die kan helpen.
Ik heb "met een heel klein budget" dus maar uit de TT gehaald, want dat is eigenlijk niet meer van toepassing, vind ik zelf.
[..]
Zelfgemaakte plantenbakken van het steigerhout op deze foto in ieder geval:
[ afbeelding ]
Die zien er inmiddels al een stuk anders uit, aangezien we er overheen gereden hebben, gelopen, gewerkt, etcetera. Maar dat vind ik juist wat hebben.
Die heb ik allang gezienquote:Op maandag 28 juli 2014 20:17 schreef Kater79 het volgende:
[..]
Aha das wel een goed idee! Check mn topic "tuin bestraten met betontegels 40x60" dan doe je misschien nog wat ideeen op
quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:32 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg je nou dat ik gek ben?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Heerlijk, zo'n roze tuin.![]()
Zie je niet vaak.
Ik denk niet dat ik mijn man zo gek zou krijgen.
Ik vind het wel tof!
Zou het zelf wat natuurlijker houden, maar dat is een kwestie van smaak, natuurlijk.![]()
Voor een ex stratenmaker is dat wel een beetje schandalig natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:57 schreef Anne het volgende:
We hebben blijkbaar alleen niet zo goed gerekend, want we houden 2 pallets vol met bestrating over.
Ik ga maar even navraag doen of de leverancier ze terug wil nemen.
[ afbeelding ]
Op een pallet betonklinkers (BKK's) zitten er 576 als ik me niet vergis (ooit eens bij een groothandel in tuinmaterialen gewerkt), 12 lagen van 48 stuks.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:26 schreef boertie het volgende:
gemiddeld zit er volgens mij toch 10m2 op een pallet. Iig met betonklinkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |