Dank je welquote:
Vind je het niet jammer dat ze niet dichterbij woont?quote:
Het is "ik erger me aan .." of ".. irriteert me".quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:15 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Ik irriteer me aan mensen die al een aantal jaren in Nederland wonen maar nog slecht de taal spreken. Wie nog meer?
Jawel vaak wel, maar soms ook wel lekker als ik in een autistenbui benquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat ze niet dichterbij woont?
Daar weet jij niks vanafquote:
Oké, fijn, maar mijn Nederlands is wel beter dan de gemiddelde allochtone schoonmaakster.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is "ik erger me aan .." of ".. irriteert me".
Dat wil niks zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar mijn Nederlands is wel beter dan de gemiddelde allochtone schoonmaakster.
En waarom is dat een probleem voor jou?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Oké, fijn, maar mijn Nederlands is wel beter dan de gemiddelde allochtone schoonmaakster.
Ja, snap ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel vaak wel, maar soms ook wel lekker als ik in een autistenbui ben
Als je in Nederland woont, moet je na een aantal jaren verstaanbaar (goed) Nederlands kunnen spreken, vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En waarom is dat een probleem voor jou?
Ik las artiestenbui, wtfquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel vaak wel, maar soms ook wel lekker als ik in een autistenbui ben
Dan heb jij ongetwijfeld een keer m'n kaartje gecheckt.quote:
Wat jij vindt, interesseert niemand.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je in Nederland woont, moet je na een aantal jaren verstaanbaar (goed) Nederlands kunnen spreken, vind ik.
Vind je dat je dat iemand mag opleggen? En een bankier uit London die voor ABN Amro werkt en de hele dag alleen maar Engels spreekt, en zich in de supermarkt redt met een paar woorden Nederlands, moet die ook vloeiend Nederlands kunnen? Hoe zie je de praktische implementatie van zoiets voor je?quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als je in Nederland woont, moet je na een aantal jaren verstaanbaar (goed) Nederlands kunnen spreken, vind ik.
Start een politieke partij en krijg een absolute meerderheid.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ik kan dat soms ook moeilijkquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap ik.Ik vind het vaak ook niet erg om dan niet samen te zijn em.
constant op elkaars lip zitten.
Woont ze in Zwolle of nog verder weg?
quote:
kloptquote:
ga je heenżquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mijn iPod kwijt en dat is zeer vervelend net voor de vakantie
Rt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan dat soms ook moeilijken maakt weerzien ook veel leuker
Ze woont wel verder, ja. Helaas.
Haha ja iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ja iddRetweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |