Dit vinden ze leukquote:
Toen ik nog wel eens de trein van Grunna naar Nieuweschans pakte, werd ik daar wel naar van. Kuttrein stopt bij elke scheet (Groningen Europapark... Really?).quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Vind die robotstem van Arriva en zo wel fijn.Gewoon lekker altijd hetzelfde, niet elke keer zo'n trein auti die stoer probeert te doen.
Gewoon even naar het rangeerterrein reiden om dat te fixen, paar wissels omzetten en klaar.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:58 schreef Salatrel het volgende:
trein autistenmensen die gaan lopen klagen dat je niet het geplande treinstel zoals dat in hun notitieboekje staat bij je hebt
terwijl het qua lengte gewoon zelfde materieel is
hou op met me hoor
Eigenlijk maakt het me niet veel uit want heb toch standaard muziek in. =$quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens de trein van Grunna naar Nieuweschans pakte, werd ik daar wel naar van. Kuttrein stopt bij elke scheet (Groningen Europapark... Really?).
reidenquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gewoon even naar het rangeerterrein reiden om dat te fixen, paar wissels omzetten en klaar.
Ehh Europa park is volgens mij bij de euroborg en daar reizen nogal wat mensen heen/langs dacht ik.quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens de trein van Grunna naar Nieuweschans pakte, werd ik daar wel naar van. Kuttrein stopt bij elke scheet (Groningen Europapark... Really?).
vanavond heb je een trein die zonder overstappen van groningen naar vlissingen gaatquote:Op donderdag 24 juli 2014 10:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En nooit gezien, maar dat zal dan wel voornamelijk tijdens de spits zijn. Dacht eerst dat ze dat station hadden voor de Groningen-supporters ofzo. :$quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehh Europa park is volgens mij bij de euroborg en daar reizen nogal wat mensen heen/langs dacht ik.
Gelijk een hele goeie hahahaha reiden shit zo ergquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En nooit gezien, maar dat zal dan wel voornamelijk tijdens de spits zijn. Dacht eerst dat ze dat station hadden voor de Groningen-supporters ofzo. :$
Ja, snap je.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanavond heb je een trein die zonder overstappen van groningen naar vlissingen gaatdie stopt tussen groningen en zwolle en roosendaal en vlissingen overal
![]()
dat is dus letterlijk welkom in de IC naar vlissingen de eerstvolgende stop is groningen europapark
Zo reidt mijn meidje ook altijd.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap je.![]()
Ik pakte altijd de trein die alleen in Assen stopt en dan in Zwolle weer overstappen. Maar heb tegenwoordig wel een hekel gekregen aan openbaar vervoer.
Waar naartoe?quote:
Neen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Vanavond Grunna - Aberdeen Euro league tok, ga je heen?
Naar huis.quote:
Hebben jullie elkaar op FOK! ontmoet?quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar op FOK! ontmoet?
Leuk zeg.quote:
die heb ik vaakquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap je.![]()
Ik pakte altijd de trein die alleen in Assen stopt en dan in Zwolle weer overstappen. Maar heb tegenwoordig wel een hekel gekregen aan openbaar vervoer.
Drie jaar geleden ook al?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |