Ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:16 schreef Neuroscience het volgende:
Je bedoelt wiet, neem ik aan? Onduidelijke OP
Het gedoogbeleid geld alleen wanneer de plantjes buiten staan. Zodra het binnen is en er hangt een lamp in de buurt is het compleet illegaal.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:19 schreef luciferist het volgende:
je hebt toch gewoon 24 x 5 planten geoogst? 5 per keer is gedoogd..
Ik heb zelf ook al wat rond zitten snuffelen op dit soort sites. Er staat echter nergens iets over wanneer de plantjes al weg zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:25 schreef _Arthur het volgende:
http://www.strafrecht-advocaat.nl/wietplanten-straf
Mogelijk dat ze '120 wortels in bakjes' nog steeds als '120 planten' beschouwen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:27 schreef Bananapeel het volgende:
Ik heb zelf ook al wat rond zitten snuffelen op dit soort sites. Er staat echter nergens iets over wanneer de plantjes al weg zijn.
Werkwoorden slecht vervoegen ook....quote:
Ik hoop het niet. Dan gaat het snel naar de 6 weken + een boete.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop heel hooggewoon omdat het enorm dom is om te verhuizen en dan vergeten het afval van je wietplantage weg te gooien
![]()
Domheid verdiend harde straffen
Jij zult wel een hoop vrienden hebben...quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop heel hooggewoon omdat het enorm dom is om te verhuizen en dan vergeten het afval van je wietplantage weg te gooien
![]()
Domheid verdiend harde straffen
Nee dit is de eerste keer voor "dit soort gevalletjes".quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef _Arthur het volgende:
Is het je eerste keer? Of al vaker voor dit soort gevalletjes in aanraking gekomen met de sterke arm?
*proest*quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:14 schreef Bananapeel het volgende:
Hi,
TS heeft een tijd geleden een binnentuintje gehad. Nu is het zo dat ik bij het verhuizen bent vergeten om ongeveer 120 potten met aarde en de stammetjes + wortels van de planten er nog in ben vergeten weg te halen uit de schuur.
Nu ben ik hierover al ondervraagd door de politie maar mijn vraag is:
Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan de eventuele strafeis zijn?
Voor de duidelijkheid. Alle planten, voeding en apparatuur was weg (op 1 filter na) dus er is verder niets gevonden.
EDIT: Het gaat hier om wiet.
Nee helaas niet. Het verhuizen was nou ook niet echt dat je zegt een 'normale' verhuizing. Door alle stress en chaos totaal vergeten die dingen nog op te ruimen. Dom dom dom.quote:
Ik heb nooit gezegd the time niet te kunnen doen. Ben alleen benieuwd wat die time dan eventueel zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:43 schreef thom_05 het volgende:
Dont do the crime if you cant do the time.
Ik heb geen dure autoquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:44 schreef Wespensteek het volgende:
Ze zullen wel onderzoek gaan doen en dan komen ze o.a. jouw audi tegen en gaan onderzoeken hoe jij aan dat geld bent gekomen. Het is dus van heel veel factoren afhankelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |