Wie eet dan ook koude soep......quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:47 schreef 2015 het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt. Mensen hier vonden het raar, moest alleen opeten..
Is mij onbekend...quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Eten ze bij jullie ook yesil nohut, dus kikkererwten die nog niet helemaal rijp zijn?
Ik vind lekkerrrquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:47 schreef 2015 het volgende:
[..]
Vandaag gemaakt. Mensen hier vonden het raar, moest alleen opeten..
Weer link die het niet doetquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:51 schreef Stimorol- het volgende:
Melting at 0.21
http://www.dumpert.nl/a/6(...)_demo_op_de_dam.html
Die at ik vroeger uit de tuin van babaanne. Lekker zuur. Maar dan werden ze boos, want bij ons wordt dat niet zo gegeten, maar gewoon gerijpt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
Wij eten onrijpe druiven met zout. Goruk.
Die jood van Barend & Van Dorp..quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)demo_op_de_dam.html# zo dan...?
Ik keek meer naar die hete boy op 0.21. De rest was lachwekkend. Als Hamas stoptquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die jood van Barend & Van Dorp... "Het schokt mij dat in 2014 een raam wordt ingegooid van een rabbijn".
Dit soort dingen kijk ik niet eens meer, slecht voor bloeddruk.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik keek meer naar die hete boy op 0.21. De rest was lachwekkend. Als Hamas stopt
That shit is disgusting. Srsly.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben gek op zure kersensap (visne suyu) in Turkije.Lang niet gedronken.
Echt he. Hij is meestal wel sympathiek te noemen. Heb m nu afgeschrevenquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die jood van Barend & Van Dorp... "Het schokt mij dat in 2014 een raam wordt ingegooid van een rabbijn".
Dit soort dingen kijk ik niet eens meer, slecht voor bloeddruk.
Jullie beiden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:04 schreef AMAR420 het volgende:
jullie turken eten vreemde dingen, just saying
en maar klagen op ons, pff. liever een pittige curry of tandoori chicken ipv die muffe troep v jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |