Zou ze niet hier kopen. Als je heel erg netjes ben wil ik wel meenemen uit Erzincan. Daar worden ze vers gemaakt zonder bullshit dingen erin te verwerken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja deze. Zijn deze ergens te koop in NL?
Ja is goed. Zal ik dan echte doner voor jou meenemen?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ze niet hier kopen. Als je heel erg netjes ben wil ik wel meenemen uit Erzincan. Daar worden ze vers gemaakt zonder bullshit dingen erin te verwerken.
Ik weet dat mijn nene een zak met kaysi heeft klaarstaan voor mij.. Zelfgemaakt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja is goed. Zal ik dan echte doner voor jou meenemen?![]()
Wij hebben opgedroogde lappen kaysi (nana kaysi heet het), is zuur en heerlijk. Neem ik dat wel mee.
Naam zegt het al, döner, een Turks woord, dus bedenk je maar waar je de beste kan krijgen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja is goed. Zal ik dan echte doner voor jou meenemen?![]()
Wij hebben opgedroogde lappen kaysi (nana kaysi heet het), is zuur en heerlijk. Neem ik dat wel mee.
Kaysi kaysi kaysi... Het is kayisi.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn nene een zak met kaysi heeft klaarstaan voor mij.. Zelfgemaakt.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn nene een zak met kaysi heeft klaarstaan voor mij.. Zelfgemaakt.
Dit wil ik. Ken ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt veel verschillende, maar hoe dunner hoe lekkerder en zuurder. En als je echte die-hard bent dan lemonduzi er in en srka (granaatappelsiroop, maar dan die echte echte, niet die neppe ding uit fabriek enzo). Eén en al zuur!
Agiz aliskanligiquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kaysi kaysi kaysi... Het is kayisi.
Nog een paar weken en dan heb ik er weer 2 kilo vanquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit wil ik. Ken ik niet.
[..]
Agiz aliskanligi
Die che post..? Wallah zie ik voor t eerst?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is de Turkse benaming voor die lappen, Stimo? Wij noemen het bestir maar google kent geen bestir.
Huh, wat is dat precies? Dacht dat jullie het over abrikozen hadden. Google zegt 'lavashak' of 'Persian fruit roll'.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is de Turkse benaming voor die lappen, Stimo? Wij noemen het bestir maar google kent geen bestir.
Nou, onze keuken is niet gaar... Ik weet gewoon niet zo veelquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie met jullie gare keuken. Weten echt niks he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |