Het komt uit je stad dus het is de beste!!!11quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
TIs een Irakees, ik verwacht geen enkel kennis van eten bij die man..
Denken dat de smaak hetzelfde is als bij Doner Company... Neyse, jij weet.
Mijn stad staat hier bekend om.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het komt uit je stad dus het is de beste!!!11
Jij kent alleen eten uit Turkije. Misschien als je ooit andere landen in M-O bezoekt, snap je wat ik bedoel
Dat is yaprak döner toch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Hij bedoelt dat het lappen op elkaar gestapeld vlees moet zijn (met vet ertussen) en niet gemalen vlees.
Jij kent het eten hier van donerzaken en dat vergelijk je met wat je in Erzincan eet. Ja, tuurlijk lijkt het dan perfect.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn stad staat hier bekend om.
Ik ga niet in discussie met Irakezen over eten.
Je bent erg vermoeiend.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij kent het eten hier van donerzaken en dat vergelijk je met wat je in Erzincan eet. Ja, tuurlijk lijkt het dan perfect.![]()
quote:
Dat kan wel, maar datgene wat ik daar eet is geen kiyma. Het zijn lappen vlees.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het origineel is lappen vlees met vet ertussen, niet kiyma zoals dit (wat je tegenwoordig vaak ziet)...
[ afbeelding ]
Hoe noemen jullie in Irak döner? Dus vlees draaiend aan een verticale spit?quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Het eten uit je stad proeft natuurlijk het lekkerst, net als eten lekkerder lijkt dat je met zwaarder bestek eet.
Ziet er niet echt uit. Lijkt wel op lapjes gesneden tongquote:Op donderdag 24 juli 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar datgene wat ik daar eet is geen kiyma. Het zijn lappen vlees.
Ik heb zo'n hekel aan zwaar bestek. We hebben thuis een vork en een mes die iets lichter wegen en ik moet die altijd hebben, anders kan ik niet eten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:11 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
Het eten uit je stad proeft natuurlijk het lekkerst, net als eten lekkerder lijkt dat je met zwaarder bestek eet.
Ja, dat zeg ik toch ook? Jullie doen net of ik iets vreemds zeg.quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar datgene wat ik daar eet is geen kiyma. Het zijn lappen vlees.
Hoe heet dat ook alweer...quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:16 schreef Che_ het volgende:
Stimorol-, hebben jullie iets anders dat wel de moeite waard is om te proberen? Die rollen met stukjes noot er in... hoe heet dat ook alweer? Dat is wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |