Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging ook ze3ma koken. Maar ik had een inzinking gekregen..
Ga nu gewoon Turkse pizza eten met wat groenten on the side.
VANDAAG WAS IK TE MOE. MOEST WEER WENNEN AAN VASTEN.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Ben wel al begonnen hoor. Turkse pizza is ook wel lekker. Maar meer als tussendoor.
Enne... Welke vrouw heeft nou geen zin om te koken. KAN-NIET-GEWOON!
quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon bij een van jullie aanschuiven vandaag? Geen zin om te koken. Dan moet ik nu beginnen
vannacht kadir gecesiquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij even helpen... Is de 27ste nacht van het vasten nou aanstaande vrijdag?
Het is vandaag 26 Ramazan (voor Turken). Deze nacht is dus de nacht van 26/27 Ramazan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:15 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand mij even helpen... Is de 27ste nacht van het vasten nou aanstaande vrijdag?
Oke en voor de niet-Turken? Weet niet meer of Turken dit jaar eerder of later warenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is vandaag 26 Ramazan (voor Turken). Deze nacht is dus de nacht van 26/26 Ramazan.
Als die een dag later begonnen zijn, dan een dag later denk ik hè...quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke en voor de niet-Turken? Weet niet meer of Turken dit jaar eerder of later waren
mocros waren dag later begonnen, dus voor hun is het morgenquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke en voor de niet-Turken? Weet niet meer of Turken dit jaar eerder of later waren
Maar Laylat al-Qadr (Kadir Gecesi) heeft sowieso geen vaststaande dag eigenlijk, zoals ik al eerder zei. De overlevering is dat het in de (oneven dagen van de) laatste 10 dagen van Ramadan gezocht moet worden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
mocros waren dag later begonnen, dus voor hun is het morgen
Ik heb ze vandaag gekochtquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol die liggen hier ook al 2 weken in de kast.
Hoe maak jij het?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks pilav maken...Hopelijk lukt het deze keer
Kapot lekkerrrrquote:Op woensdag 23 juli 2014 22:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lol die liggen hier ook al 2 weken in de kast.
Me too.quote:
Vloeibaar neem ik aan?quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oreo met laagje witte choco eroverheen is veel lekkerder.
Neee, is too much.quote:Op woensdag 23 juli 2014 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Oreo met laagje witte choco eroverheen is veel lekkerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |