15 oktober 2013 sjaak.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:34 schreef AbdulMalik het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-moskou-mishandeld/
ahah nlse diplomaat aangerant door lgbt
ik ben hindi.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer? En ben je weg geweest?
Pilav + spaghetti?quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks pilav maken...Hopelijk lukt het deze keer
Netjes. Biefstuk wel op zijn minst medium maken hequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Spaghetti was voor Santello
Ik ga pilav, biefstuk en aardappeltjes maken
Gewoon rarequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:56 schreef Blocko het volgende:
[..]
Netjes. Biefstuk wel op zijn minst medium maken he.
Ik check nu een filmpje waar iemand ze "blue" maakt ofwel gewoon zo van de koe gehaald 1 minuut in een pannetje en klaar.quote:
Kan ik niet gewoon bij een van jullie aanschuiven vandaag? Geen zin om te koken. Dan moet ik nu beginnenquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Spaghetti was voor Santello
Ik ga pilav, biefstuk en aardappeltjes maken
koken doe je in een mum v tijdquote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon bij een van jullie aanschuiven vandaag? Geen zin om te koken. Dan moet ik nu beginnen
Ik ging ook ze3ma koken. Maar ik had een inzinking gekregen..quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon bij een van jullie aanschuiven vandaag? Geen zin om te koken. Dan moet ik nu beginnen
Ben wel al begonnen hoor. Turkse pizza is ook wel lekker. Maar meer als tussendoor.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ging ook ze3ma koken. Maar ik had een inzinking gekregen..
Ga nu gewoon Turkse pizza eten met wat groenten on the side.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |