Denken dat ik bij je knoflook bollen in de buurt wil komen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mijn ballen zijn lekkerder maar krijg je toch nie al bler je de buurt bijmekaar
nee hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat je aan de mocro kant staat is alleen maar positief voor ons. Niemand wil iets met jou te maken hebben of geassocieerd worden, vrind.
nee hoor. ik ga overigens vaker met turken om. marokkanen worden na een tijdje psychisch lolquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat je aan de mocro kant staat is alleen maar positief voor ons. Niemand wil iets met jou te maken hebben of geassocieerd worden, vrind.
ik eet niet zoveel knoflook met dit weer. maarrem you wishquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar bij je knoflook bollen in de buurt wil komen.
Deze mensen kwamen uit Marrakesch.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Iedere streek.. of laten we zeggen iedere familie heeft zijn eigen soort harira. Smaakt anders bij iedereen.
japanese dumpling, heet het. MI GADOquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon loempia's?
Btw, dit is wat ik bedoelde:
http://viewfromfez.blogsp(...)photo-essay.html?m=1
Denken dat de knoflook walm van je lichaam trekt.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik eet niet zoveel knoflook met dit weer. maarrem you wish
Achterlijke, alsof ze in India geen varkenshersenen, kikker, hond en kippenbloed eten. Komt-ie hier eetgewoontes van anderen afkraken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mijn ballen zijn lekkerder maar krijg je toch nie al bler je de buurt bijmekaar
nee dat eten ze daar niet imbeciel, en zeker geen varkensvlees en bloed of hond. je bent in de war met china? de meeste zijn in india veggie mgoolquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Achterlijke, alsof ze in India geen varkenshersenen, kikker, hond en kippenbloed eten. Komt-ie hier eetgewoontes van anderen afkraken.
Zijn er klassieke bollywood films die je mij kan aanraden? Lang geen bollywood gekeken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef AMAR420 het volgende:
fftopic: old school aanrader:
[ afbeelding ]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:23 schreef Santello het volgende:
[..]
Zijn er klassieke bollywood films die je mij kan aanraden? Lang geen bollywood gekeken.
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dat eten ze daar niet imbeciel, en zeker geen varkensvlees en bloed of hond. je bent in de war met china? de meeste zijn in india veggie mgool
http://www.chinasmack.com(...)tizen-reactions.htmlquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee dat eten ze daar niet imbeciel, en zeker geen varkensvlees en bloed of hond. je bent in de war met china? de meeste zijn in india veggie mgool
Doen ze wel, knuppel. Zoek het op: 'pig brain india', etcetera.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja ik vind de meeste turken er vies uitzien, uitzonderingen nagelaten. zelfs in turkije waar ik 3x ben geweest vond ik ze niet zoo knap. alanya was wel leuk maar istanbul en kusadasi was niks bijzonders, ga liever naar parijs de volgende keerquote:
Jij komt hier vandaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja ik vind de meeste turken er vies uitzien, uitzonderingen nagelaten. zelfs in turkije waar ik 3x ben geweest vond ik ze niet zoo knap. alanya was wel leuk maar istanbul en kusadasi was niks bijzonders, ga liever naar parijs de volgende keer
Omdat jij hier uit het niets mensen komt afkraken misschien, pannenkoek.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:25 schreef AMAR420 het volgende:
waarom gaan allochtonen mekaar altijd afkraken en over 1 kam scheren vraag ik me af. daarom ga ik de laatste tijd met droge nederlanders om, zelfs dat is gezelliger. tfoeh
ach, ik ben in marrakech geweest waar de stad drijft op prostitutie, ik zal je de details besparen crip, maar goed jammer dat het weer zo moet in dit forum..quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:25 schreef Crip het volgende:
Mijn broer was op vakantie gegaan en ook langs India geweest. Hij had echt spijt.
Stonk daar heel erg, bijna alleen maar armoede, overal koeienshit.
Pakistan is veel beter.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:25 schreef AMAR420 het volgende:
waarom gaan allochtonen mekaar altijd afkraken en over 1 kam scheren vraag ik me af. daarom ga ik de laatste tijd met droge nederlanders om, zelfs dat is gezelliger. tfoeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |