He een rund zou minimaal 4 zetels halen als die verkiesbaar kon worden gesteld, wat zeg jijquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
niet iedereen over 1 kam scheren die shit is achterhaald en eet wat je eten wilt.
maar die dolmas van jullie zijn wel lekker maar zeker niet speciaal
Indiaas eten is over de hele wereld bekend, en vele michelin restaurants vooral in engeland en amerika. kan ik v jullie niet zeggen..maar goed doe je ding
Valla ze maken zo'n kip met bladerdeeg iets en daar doen ze weer poedersuiker over heen of zo.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whut.
At een keer harira. Was zo raar. Zo geen smaak aan..
7quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoeveel Turken ken jij die Marokkaans eten hebben geproefd?Jullie keuken met jullie zoete en zoute dingen door elkaar is absoluut niet weggelegd voor onze smaakpapillen. De meeste Turken die ik ken die Mocro eten eten spugen het gelijk uit.
Dus please, ga maar naar die kippastei met poedersuiker van je.
klawie dingen. Waat is die gozer anyway?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef Crip het volgende:
Ik zeg je eerlijk schapenballen is 27285x lekkerder dan koelie food.
Weet je zeker dat het Harira wasquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Whut.
At een keer harira. Was zo raar. Zo geen smaak aan..
ja die combinatie van suiker met vlees snap ik ook niet echtquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ze maken zo'n kip met bladerdeeg iets en daar doen ze weer poedersuiker over heen of zo.
Koeliequote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef Santello het volgende:
[..]
klawie dingen. Waat is die gozer anyway?
Dat je aan de mocro kant staat is alleen maar positief voor ons. Niemand wil iets met jou te maken hebben of geassocieerd worden, vrind.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef AMAR420 het volgende:
hee turken. ik vind jullie schatten van mensen. maar..marokkaans eten is wel lekker. al gebruiken ze kruiden die hun oorsprong hebben in india zoals kaneel, cardamom, geelwortel , gember, peperkorrels etc.
Over kip gesproken..quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ze maken zo'n kip met bladerdeeg iets en daar doen ze weer poedersuiker over heen of zo.
Iedere streek.. of laten we zeggen iedere familie heeft zijn eigen soort harira. Smaakt anders bij iedereen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja... En vond het echt erg, want de maker was zo lovend, maar vond het smakeloos.
Slecht gemaakt dan. Want Harira is echt 1 van de rijkste en lekkerste soepen die er zijnquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja... En vond het echt erg, want de maker was zo lovend, maar vond het smakeloos.
mijn ballen zijn lekkerder maar krijg je toch nie al bler je de buurt bijmekaarquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef Crip het volgende:
Ik zeg je eerlijk schapenballen is 27285x lekkerder dan koelie food.
ana hindiquote:Op donderdag 24 juli 2014 01:15 schreef Santello het volgende:
[..]
klawie dingen. Waat is die gozer anyway?
Harira is lekker. De maker kon het blijkbaar niet in dit geval?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon loempia's?quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over kip gesproken..
Kun je die aziatische pasteitjes?! OH MY GOD
Hahah je hebt gelijk. Ik bedoelde ''Waar'' maar schreef dus "Waat''.quote:Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vroeg wat hij was? Wat vroeg je dan hhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |