Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
helaasquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
Abdul jij blinkt niet uit in de Nlse taal he.
Ik heb al geen zin meer erin, hhhh. Dus ik ga zo eens kijken wat te vinden is in de supermarkt.quote:
Wat voor een vlees?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:49 schreef Santello het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat to eat!!!!
Ben alleen thuis vandaag. Heb geen zin om aan te schuiven bij vrienden.
Wat is lekker en makkelijk te bereiden?
(Heb enkel toegang tot de supermarkt, heb wel wat vlees ergens in de vriezer)
Kipsate maken met wat spaghettiquote:Op woensdag 23 juli 2014 18:59 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zie kip filet, 4 gehakt ballen, merguez en kippen bouten.
Nice. Goed dat je frozen zegt. Brengt me op een idee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm, ik heb frozen yogurt gemaakt, hopelijk is het vanavond goed te eten
Kip sate ja!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kipsate maken met wat spaghetti
Jawel joh, lekker de kip sate mixen door je spaghettiquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:03 schreef Santello het volgende:
[..]
Kip sate ja!![]()
![]()
Spaghetti lijkt me niet zo passend ;S
Jij bent gek jonguh!quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jawel joh, lekker de kip sate mixen door je spaghetti
Als je tomatensaus in je spaghetti hebt zitten dan smaakt dat toch voor geen meter met sate?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Spaghetti met sate saus![]()
Spaghetti met kip sate![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je tomatensaus in je spaghetti hebt zitten dan smaakt dat toch voor geen meter met sate?
Misschien ooit proberen. Maar niet vandaag
Ik twijfel hahah.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee zonder tomatensaus dus.
Gewoon spaghetti met sate saus, geen extra saus
Gefrituurde aardappel frieten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik twijfel hahah.
Gefrituurde aardappel frieten. Kip sate. Salade. Groentenmixje.
Zo gaat het worden. Bedankt in ieder geval voor de inspiratie
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappel frieten.
Wazmetjou
Het is patat.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik twijfel hahah.
Gefrituurde aardappel frieten. Kip sate. Salade. Groentenmixje.
Zo gaat het worden. Bedankt in ieder geval voor de inspiratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |