SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godver ik moest nog wat kopieren:'(quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zelfs jij bent niet sneller, dat mag ook wel in de krantquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver ik moest nog wat kopieren:'(
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik kocht de getransferde Fabregas voor 22k.. en nog voordat ik hem erop zette voor 42k werd ik alweer geundercut. Echt niet leuk.![]()
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.![]()
Is ook gewoon een kut jaar imo.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.
Nu ga ik wel even kijken![]()
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Door het WK en de vliegtuigramp zijn Wimbledon en de Tour de France nog nooit zo anoniem voorbij gegaan als dit jaar.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.
Ik kijk het nooit.![]()
Ik kijk het ook nooit.quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Naja, vorige jaren in deze komkommertijd was de winnaar van de tour etappe toch wel het nieuws van de dag. Nu gaan er dagen voorbij dat het niet ergens boven in staat op de nieuwssites. Eigenlijk dacht ik dat ze nog een weekje door moesten, maar ze komen zondag alweer aanquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik kijk het dit jaar even veel als alle andere jaren.![]()
![]()
Maar als je fan bent kijk je toch gewoon? Veranderd dat vliegtuig gebeuren weinig aan. Dat je er minder van ziet op nieuws sites enzo klopt wel.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, vorige jaren in deze komkommertijd was de winnaar van de tour etappe toch wel het nieuws van de dag. Nu gaan er dagen voorbij dat het niet ergens boven in staat op de nieuwssites. Eigenlijk dacht ik dat ze nog een weekje door moesten, maar ze komen zondag alweer aanDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
What the fuck. Ruim 50 doden bij een gecrasht vliegtuig in Taiwan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Las het ook al ja, gaat lekker!quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:28 schreef Lindgren. het volgende:
What the fuck. Ruim 50 doden bij een gecrasht vliegtuig in Taiwan.🍆![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat ze deze ook gewoon mee terugsturen.![]()
Daarom staat hij daar ook.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat ze deze ook gewoon mee terugsturen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |