Nu zit ik dus op mijn werk en ben ik mijn laptop thuis vergeten. "Geen probleem, ik heb nog een Macbook liggen", aldus een collega. "Geen probleem...?" dacht ik. Ik rook meteen zijn leugens.
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer. Net zo lang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van Apple te gebruiken.
Gepost vanaf mijn Macbook Air
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.