Voor muziek (dj + produceren) vind ik hem subliem en camerabeelden editten gaat echt heerlijk hierop, verder speel ik weinig pc games, speel bijna alles op xbox. Uiterlijk vertoon geef ik niet om, vorig jaar nog met een oud barrel rondgelopen waarvan het scherm niet eens recht bleef staan. Een macbook werkt wel echt heel erg smooth hoor, windows echt jaren een kans gegeven maar toch heb ik er liever wat extra geld voor over om een mac te halen, het gaat allemaal net wat sneller en intuïtiever imo. Al begrijp ik jouw instelling ook wel hoor, tuurlijk betaal je meer en dat is dus een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:00 schreef Ivopiefo het volgende:
[..]
Top en we leven in een vrij land dus dat mag. Wat vind je er chill aan dan? Voor de specs moet je t niet doen dus ik ben wel nieuwsgierig.. en wat vind je van de prijzen, betaal je liever ¤500 extra puur voor...?
Origineelquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:41 schreef wise het volgende:
Bedenk even dat er een grote lul op je mond afvliegt, en dat er niks is dat je er tegen kan doen. Je denkt van "oh shit, nu moet ik dat ding gaan pijpen", en je wacht tot de lul je mond binnendringt om erop te gaan zuigen.
Maar plotseling, op het laatste moment, veranderd de lul van richting en raakt je oog. Je denk "zo dat is over", maar dan schiet de lul naar achter en raakt weer je oog, en nog een keer en nog een keer.
Netzolang tot dat je zwart ziet en je oogkas aan het penetreren is dat je je balans kwijt aan het raken bent.
Op dat moment slaat de lul je in je gezicht en val je van je stoel. Aangezien je niet kan bewegen en je op je kwetsbaarst op de grond ligt, vliegt de grote lul je anus binnen waar het 4 a 5 uur rustig blijft zitten. Dat is hoe het voelt om een product van apple te gebruiken.
Goeie vondst. Wel jammer hoor, dat TS zijn shit gewoon lijkt te jatten.quote:Op donderdag 24 juli 2014 14:55 schreef Gutanoth het volgende:
Trouwens: OP gestolen van 4chan:
[ afbeelding ]
Beetje triest, of niet? Zonder bronvermelding iemand zijn verhaal kopiëren?quote:
Klopt, duidelijk!quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:38 schreef Donnis het volgende:
[..]
Voor muziek (dj + produceren) vind ik hem subliem en camerabeelden editten gaat echt heerlijk hierop, verder speel ik weinig pc games, speel bijna alles op xbox. Uiterlijk vertoon geef ik niet om, vorig jaar nog met een oud barrel rondgelopen waarvan het scherm niet eens recht bleef staan. Een macbook werkt wel echt heel erg smooth hoor, windows echt jaren een kans gegeven maar toch heb ik er liever wat extra geld voor over om een mac te halen, het gaat allemaal net wat sneller en intuïtiever imo. Al begrijp ik jouw instelling ook wel hoor, tuurlijk betaal je meer en dat is dus een afweging die iedereen voor zichzelf moet maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |