abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:14:03 #26
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142636306
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Is dat het enige dat je opviel?
It's a wee shocking
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_142636575
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb iemand een keer uitgescholden voor kut mongool omdat ze niet kon lezen en toen werd iedereen boos omdat iemand die een down syndroom kindje heeft zich er mee ging bemoeien terwijl het helemaal niet relevant op haar was en ik niet haar of haar kind een kut mongool noemde.. Werd ik gebanned omdat ik iemand duidelijk probeerde te maken niet te praten wanneer ze niet kunnen lezen..
Pussy Mongolian!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 14:21:20 ]
pi_142636870
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:21 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Pussy Mongolian!
Fucking retard! ;)
pi_142636945
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb iemand een keer uitgescholden voor kut mongool omdat ze niet kon lezen en toen werd iedereen boos omdat iemand die een down syndroom kindje heeft zich er mee ging bemoeien terwijl het helemaal niet relevant op haar was en ik niet haar of haar kind een kut mongool noemde.. Werd ik gebanned omdat ik iemand duidelijk probeerde te maken niet te praten wanneer ze niet kunnen lezen..
Vrouwen kunnen niks hebben zeker als het op kindjes aan komt. De baarmoeder scheidt hersenverwekende hormonen af..
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:48:48 #30
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142637698
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:28 schreef x.Vira het volgende:

[..]

Fucking retard! ;)
Geen spelfouten *O*
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
pi_142638723
Nee, vrouwen kunnen inderdaad weinig hebben. Maar er zit een groot verschil tussen het Nederlandse en het Engelse forum. Al moet ik toegeven dat in het subforum single moeders, altijd wel het zelfde tussenzit.
Wat het is met die Engelse, ze denken continue dat hun baby wat heeft. Baby's huilen nu eenmaal, die hebben verstopte boertjes en krampjes. Engelse grijpen gelijk naar de calpol (paracetamol), reflux medicatie, speciale kunstmelk. Nog voor dat ze hun eigen baby'tje een beetje leren kennen. Ik ben enorm voorzichtig met het veranderen van melk, het geven van medicatie. Toen ik stopte met borst voederen was dat ook echt een heel drama. Ik heb uiteindelijk maar een keer van melk veranderd en verder ben ik eerst verschillende flesjes uit gaan proberen voor ik naar van allerlei medicatie greep. Elk heeft ook weer bijwerkingen en kan ook weer voor andere problemen zorgen. Zelfs voor tandpijn grijp niet niet direct naar een zalfje. Ook dat baby's spugen is heel normaal, maar al die vrouwen denken gelijk dat hun kind reflux heeft. Dus de speciale melk komt erbij, die is dikker dus maakt het kind zo verstopt als de tyvus.. Dan maar weer van melk veranderen om van die constipatie af te komen of een receptje lactulose te halen bij de dokter terwijl het arme kind gewoon eigenlijk moet settelen met 1 soort melk en als dat voor verstopping raakt gewoon een klein beetje meer water nodig heeft. Maar nee, elk kind heeft reflux en is verstopt. Dan gaat het hele feest door wanneer ze vanaf 4 maanden gaan bijvoeden en het kindje raakt nog erger verstopt want vast voeding staat vaak gelijk aan een flesje laten "vallen" germe kind raakt zo verstopt als de ziekte..

Kind ziek, kind calpol nodig. Och god weer die tandjes, daar wat calpol en zalf voor nodig en ga zo maar verder.

Vragen zoals, hebben ze mij te vroeg naar huis gestuurd (meisje van 22, 3e kind. Had de 1e op haar 14e.....) uh wat??!! En mag ik mijn kind al mee naar buiten nemen?

Mensen die dan voor iedere scheet naar de dokter rennen voor meer medicijn dat paar dagen/weken oude kind mee op sleeptouw nemen en tussen de echt zieke mensen laat zitten... Kritiek? Dat kunnen die vrouwen niet hebben. Sommige dingen wat hier is gepost, post dat op het zwangerschaps- forum en die vrouwen zijn niet zo vies van kritiek. Zeggen waarop het staat. Je hardop af mogen vragen wanneer je een kind op je 14e hebt je dan wel geleerd hebt over anti-conceptie en als je dat nog moet vragen of je al wel naar buiten mag met je kindje bij je 3e kind, je hardop mag afvragen hoe laag haar IQ dan wel niet is en of ze wel in staat is om voor 3 kinderen te zorgen.

Nederlandse moeders gaan ook echt wel naar de dokter, maar hebben minder moeite met hun eigen gevoel te volgen. Engelse moeders worden helemaal opgejaagd en bang gemaakt door de health visitors en gaan zo aan zichzelf twijfelen dat ze daardoor snel meegesleept worden in te denken dat er continue iets mis is met hun baby'tje terwijl hun baby'tje gewoon baby dingen doet.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:12:38 #32
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142638764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:11 schreef x.Vira het volgende:
het zelfde
Ik stopte hier al :@
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:12:44 #33
395200 deadprez
One more rail
pi_142638768
quote:
Nee, vrouwen kunnen inderdaad weinig hebben. Maar er zit een groot verschil tussen het Nederlandse en het Engelse forum. Al moet ik toegeven dat in het subforum single moeders, altijd wel het zelfde tussenzit.
Wat het is met die Engelse, ze denken continue dat hun baby wat heeft. Baby's huilen nu eenmaal, die hebben verstopte boertjes en krampjes. Engelse grijpen gelijk naar de calpol (paracetamol), reflux medicatie, speciale kunstmelk. Nog voor dat ze hun eigen baby'tje een beetje leren kennen. Ik ben enorm voorzichtig met het veranderen van melk, het geven van medicatie. Toen ik stopte met borst voederen was dat ook echt een heel drama. Ik heb uiteindelijk maar een keer van melk veranderd en verder ben ik eerst verschillende flesjes uit gaan proberen voor ik naar van allerlei medicatie greep. Elk heeft ook weer bijwerkingen en kan ook weer voor andere problemen zorgen. Zelfs voor tandpijn grijp niet niet direct naar een zalfje. Ook dat baby's spugen is heel normaal, maar al die vrouwen denken gelijk dat hun kind reflux heeft. Dus de speciale melk komt erbij, die is dikker dus maakt het kind zo verstopt als de tyvus.. Dan maar weer van melk veranderen om van die constipatie af te komen of een receptje lactulose te halen bij de dokter terwijl het arme kind gewoon eigenlijk moet settelen met 1 soort melk en als dat voor verstopping raakt gewoon een klein beetje meer water nodig heeft. Maar nee, elk kind heeft reflux en is verstopt. Dan gaat het hele feest door wanneer ze vanaf 4 maanden gaan bijvoeden en het kindje raakt nog erger verstopt want vast voeding staat vaak gelijk aan een flesje laten "vallen" germe kind raakt zo verstopt als de ziekte..

Kind ziek, kind calpol nodig. Och god weer die tandjes, daar wat calpol en zalf voor nodig en ga zo maar verder.

Vragen zoals, hebben ze mij te vroeg naar huis gestuurd (meisje van 22, 3e kind. Had de 1e op haar 14e.....) uh wat??!! En mag ik mijn kind al mee naar buiten nemen?

Mensen die dan voor iedere scheet naar de dokter rennen voor meer medicijn dat paar dagen/weken oude kind mee op sleeptouw nemen en tussen de echt zieke mensen laat zitten... Kritiek? Dat kunnen die vrouwen niet hebben. Sommige dingen wat hier is gepost, post dat op het zwangerschaps- forum en die vrouwen zijn niet zo vies van kritiek. Zeggen waarop het staat. Je hardop af mogen vragen wanneer je een kind op je 14e hebt je dan wel geleerd hebt over anti-conceptie en als je dat nog moet vragen of je al wel naar buiten mag met je kindje bij je 3e kind, je hardop mag afvragen hoe laag haar IQ dan wel niet is en of ze wel in staat is om voor 3 kinderen te zorgen.

Nederlandse moeders gaan ook echt wel naar de dokter, maar hebben minder moeite met hun eigen gevoel te volgen. Engelse moeders worden helemaal opgejaagd en bang gemaakt door de health visitors en gaan zo aan zichzelf twijfelen dat ze daardoor snel meegesleept worden in te denken dat er continue iets mis is met hun baby'tje terwijl hun baby'tje gewoon baby dingen doet.
Niemand geeft een neuk.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:12:59 #34
395200 deadprez
One more rail
pi_142638780
Probeer het eens in OUD anders.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:18:05 #35
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142638966
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:
Probeer het eens in OUD anders.
Dit. Net die stukjes zitten lezen.. nou nou nou wat een drama allemaal hoor...
Vrouwen klachten :r :') :'(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:20:36 #36
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142639072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk.
Dit, hoe dik moet je schedel zijn als je dit nog niet door hebt.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 juli 2014 @ 15:21:19 #37
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_142639105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:12 schreef deadprez het volgende:

[..]

Niemand geeft een neuk.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_142647475
quote:

Vrouwen :') .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_142648332
Tering, rot eens op met die onzin :r
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:51:30 #40
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142651563
Zwangere vrouwen kunnen sowieso nooit normaal doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 15:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit. Net die stukjes zitten lezen.. nou nou nou wat een drama allemaal hoor...
Vrouwen klachten :r :') :'(
Ik ben ook eens via 'nieuwe topics' erin beland, binnen een minuut na mijn post al ruzie. :') _O- :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:55:07 #41
64831 2NutZ
pi_142651723
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:51 schreef Id_do_her het volgende:
Zwangere vrouwen kunnen sowieso nooit normaal doen.

[..]

Ik ben ook eens via 'nieuwe topics' erin beland, binnen een minuut na mijn post al ruzie. :') _O- :')
Ja, dat verhaal ken ik :') :D mooi :') ook makkelijk altijd wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:56:57 #42
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142651803
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, dat verhaal ken ik :') :D mooi :') ook makkelijk altijd wel.
Één woord wat verkeerd valt en het is tijd voor oorlog daar. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:57:41 #43
64831 2NutZ
pi_142651844
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Één woord wat verkeerd valt en het is tijd voor oorlog daar. :')
Haha :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')