Eens dat er nog veel onduidelijk is, de vraag is echter hoeveel we er ooit echt over zullen weten. Herdenking verder uitstellen zou wel veel impact verliezen naar mijn idee.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:49 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
de orde zolang (a) nog niet alle lichamen geborgen zijn en teruggekeerd naar hun familie, en (b) er nog geen duidelijkheid is over de oorzaak en verantwoordelijkheid van de ramp.
Deze nationale rouwdag is dus nogal voorbarig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:04 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
De grens tussen sensatie nieuws en respect is behoorlijk dun op het moment ja.quote:Op woensdag 23 juli 2014 15:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een hijgerige verslaggever. Ik vind dit zelfs een beetje respectloos dit.
Kan ook overdrijven, is wel radio verslaggeving...quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin steeds meer weerzin te krijgen tegen het in de media uitmelken van dit gebeuren.
Die vent beschrijft hoe de kisten er uit zien ('lijkt op ebbenhout')
Wat is de toegevoegde waarde? Ik vond dit verre van ingetogen of respectvol. Vanavond natuurlijk ieder journaal ruimschoots gevuld met de aankomst van het vliegtuig en toespraken van Timmermans en WimLex en iedere scheet die er gelaten werd. Ik meen serieus dat ik dit soort massale en hijgerige mediavulling juist over de ruggen van de slachtoffers vind gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan ook overdrijven, is wel radio verslaggeving...
Meh.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was m'n meest indrukwekkende ritje woon/werkverkeer ooit. Kwam de stoet tegen. Pfffff.
Oh, damn. Heftig!quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was m'n meest indrukwekkende ritje woon/werkverkeer ooit. Kwam de stoet tegen. Pfffff.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
iemand toevallig een scan van de Vara gids van deze week met het artikel van Domien en mokkeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |